דף הבית » למה אני » מדוע אני מקבל מודעות מ-Google Play?

מדוע אני מקבל מודעות מ-Google Play?

מדוע אני מקבל מודעות מ-Google Play?

מהן מודעות Google Play?

מודעות Google Play הן פרסומות המוצגות בחנות Google Play, חנות האפליקציות הרשמית למכשירי אנדרואיד. מודעות אלו ממוקדות למשתמשים על סמך תחומי העניין והרגלי הגלישה שלהם. הם נועדו לקדם אפליקציות, משחקים ותכנים אחרים הזמינים בחנות Google Play.

מדוע אני מקבל מודעות Google Play?

מודעות Google Play ממוקדות למשתמשים על סמך תחומי העניין והרגלי הגלישה שלהם. משמעות הדבר היא שאם עיינת באפליקציות או משחקים בחנות Google Play, ייתכן שתתחיל לראות מודעות עבור האפליקציות או המשחקים הללו. בנוסף, אם השתמשת ביישומים או במשחקים מסוימים, ייתכן שתתחיל לראות מודעות עבור אפליקציות או משחקים קשורים.

כיצד לעצור מודעות Google Play

אם אתה מקבל יותר מדי מודעות Google Play, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להפחית את מספר המודעות שאתה רואה.

השבת מודעות מותאמות אישית

מודעות Google Play מותאמות אישית על סמך תחומי העניין והרגלי הגלישה שלך. כדי להפחית את מספר המודעות שאתה רואה, תוכל להשבית מודעות מותאמות אישית. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית חנות Google Play, הקש על סמל התפריט ובחר "הגדרות". לאחר מכן, הקש על "מודעות מותאמות אישית" ובחר "לא".

ביטול הסכמה למודעות המבוססות על עניין

תוכל גם לבטל את הסכמתך למודעות המבוססות על עניין. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית חנות Google Play, הקש על סמל התפריט ובחר "הגדרות". לאחר מכן, הקש על "מודעות מבוססות עניין" ובחר "לא".

הסר את ההתקנה של אפליקציות לא רצויות

אם התקנת אפליקציות או משחקים שאינך משתמש בהם יותר, ייתכן שתרצה להסיר אותם. זה יקטין את מספר המודעות שאתה רואה עבור אפליקציות או משחקים אלה.

השוואה מהירה

אוֹפְּצִיָה תיאור
השבת מודעות מותאמות אישית כבה מודעות מותאמות אישית בהגדרות של חנות Google Play.
ביטול הסכמה למודעות המבוססות על עניין בטל הסכמה למודעות המבוססות על עניין בהגדרות של חנות Google Play.
הסר את ההתקנה של אפליקציות לא רצויות הסר התקנה של אפליקציות או משחקים שאינך משתמש בהם יותר.

דעה אישית

אני מוצא שמודעות Google Play מעצבנות, אבל אני מבין למה הן נחוצות. הם עוזרים למפתחים לקדם את האפליקציות והמשחקים שלהם, והם עוזרים למשתמשים לגלות תוכן חדש. עם זאת, אני כן חושב שגוגל צריכה לתת למשתמשים יותר שליטה על המודעות שהם רואים. לדוגמה, הם צריכים לאפשר למשתמשים לחסום סוגים מסוימים של מודעות או לבטל הסכמה לקטגוריות מסוימות של מודעות.

שאלות ותשובות

ש: כיצד אוכל לדעת אם אני מקבל מודעות Google Play?

ת: אתה יכול לדעת אם אתה מקבל מודעות Google Play על ידי חיפוש מודעות באפליקציית חנות Google Play. אם אתה רואה מודעות, אתה מקבל מודעות Google Play.

ש: האם מודעות Google Play מותאמות אישית?

ת: כן, מודעות Google Play מותאמות אישית על סמך תחומי העניין והרגלי הגלישה שלך.

ש: כיצד אוכל לעצור מודעות Google Play?

ת: אתה יכול לעצור מודעות Google Play על ידי השבתת מודעות מותאמות אישית, ביטול הסכמה למודעות מבוססות עניין והסרת אפליקציות לא רצויות.

סיכום

מודעות Google Play הן פרסומות המוצגות בחנות Google Play. הם ממוקדים למשתמשים על סמך תחומי העניין והרגלי הגלישה שלהם. אם אתה מקבל יותר מדי מודעות Google Play, תוכל לצמצם את מספר המודעות שאתה רואה על ידי השבתת מודעות מותאמות אישית, ביטול הסכמה למודעות מבוססות עניין והסרת אפליקציות לא רצויות. בעוד שמודעות Google Play יכולות להיות מעצבנות, הן כן עוזרות למפתחים לקדם את האפליקציות והמשחקים שלהם ועוזרות למשתמשים לגלות תוכן חדש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן