דף הבית » למה אני » למה אני לא יכול להוריד iTunes?

למה אני לא יכול להוריד iTunes?

למה אני לא יכול להוריד iTunes?

מה זה iTunes?

iTunes הוא נגן מדיה, ספריית מדיה, שידור רדיו מקוון ואפליקציה לניהול מכשירים ניידים שפותחה על ידי Apple Inc. הוא משמש להפעלה, הורדה וארגון של אודיו ווידאו דיגיטליים במחשבים אישיים המריצים את מערכות ההפעלה macOS ו-Microsoft Windows. חנות iTunes זמינה גם באייפון, אייפד ו-iPod Touch.

למה אני לא יכול להוריד iTunes?

ישנן כמה סיבות מדוע ייתכן שלא תוכל להוריד את iTunes. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמחשב שלך אינו עומד בדרישות המערכת המינימליות עבור היישום. כדי להוריד ולהשתמש ב-iTunes, המחשב שלך חייב להיות:

  • מעבד של אינטל או AMD
  • לפחות 512MB של זיכרון RAM
  • לפחות 400MB של שטח דיסק פנוי
  • חיבור לאינטרנט בפס רחב

אם המחשב שלך לא עומד בדרישות אלה, לא תוכל להוריד את iTunes.

פתרון בעיות הורדה של iTunes

אם המחשב שלך עומד בדרישות המערכת המינימליות עבור iTunes, אך אתה עדיין מתקשה להוריד את האפליקציה, יש כמה דברים שתוכל לנסות.

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לוודא שחיבור האינטרנט שלך פועל כהלכה. אם אתה מתקשה להתחבר לאינטרנט, או אם החיבור שלך איטי, ייתכן שלא תוכל להוריד את iTunes.

בדוק את הגדרות חומת האש שלך

אם חיבור האינטרנט שלך פועל כהלכה, הדבר הבא שעליך לעשות הוא לבדוק את הגדרות חומת האש שלך. חומות אש יכולות לחסום סוגים מסוימים של הורדות, כולל iTunes. אם חומת האש שלך חוסמת את iTunes, תצטרך להוסיף חריג עבור היישום.

בדוק את תוכנת האנטי וירוס שלך

אם חומת האש שלך לא חוסמת את iTunes, הדבר הבא שעליך לעשות הוא לבדוק את תוכנת האנטי וירוס שלך. תוכניות אנטי-וירוס מסוימות יכולות לחסום סוגים מסוימים של הורדות, כולל iTunes. אם תוכנית האנטי-וירוס שלך חוסמת את iTunes, תצטרך להוסיף חריג עבור היישום.

בדוק את הגדרות ההורדה שלך

אם תוכנית האנטי-וירוס שלך לא חוסמת את iTunes, הדבר הבא שעליך לעשות הוא לבדוק את הגדרות ההורדה שלך. לדפדפנים מסוימים, כגון Internet Explorer, יש הגדרות שיכולות לחסום סוגים מסוימים של הורדות, כולל iTunes. אם הדפדפן שלך חוסם את iTunes, תצטרך לשנות את הגדרות ההורדה שלך.

שאלות ותשובות

ש: מהי דרישת המערכת המינימלית עבור iTunes?

ת: כדי להוריד ולהשתמש ב-iTunes, המחשב שלך חייב להיות בעל מעבד Intel או AMD, לפחות 512MB של זיכרון RAM, לפחות 400MB של שטח דיסק פנוי וחיבור אינטרנט בפס רחב.

ש: מה עלי לעשות אם המחשב שלי עומד בדרישות המערכת המינימליות עבור iTunes, אך אני עדיין מתקשה להוריד את האפליקציה?

ת: אם המחשב שלך עומד בדרישות המערכת המינימליות עבור iTunes, אך אתה עדיין מתקשה להוריד את היישום, יש כמה דברים שאתה יכול לנסות. ראשית, ודא שחיבור האינטרנט שלך פועל כהלכה. לאחר מכן, בדוק את הגדרות חומת האש והאנטי-וירוס שלך כדי לוודא שהן אינן חוסמות את iTunes. לבסוף, בדוק את הגדרות ההורדה שלך כדי לוודא שהן לא חוסמות את iTunes.

ש: היכן אוכל למצוא מידע נוסף על iTunes?

ת: תוכל למצוא מידע נוסף על iTunes בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן