דף הבית » למה אני » למה אני לא יורדת במשקל?

למה אני לא יורדת במשקל?

למה אני לא יורדת במשקל?

1. אתה לא אוכל מספיק קלוריות

אם אתם מנסים לרדת במשקל, חשוב לוודא שאתם אוכלים מספיק קלוריות. אכילת מעט מדי קלוריות יכולה למעשה להאט את חילוף החומרים ולהקשות על הירידה במשקל. שאפו לאכול מספיק קלוריות כדי לתדלק את הגוף שלך ולתמוך ברמת הפעילות שלך. חשוב גם לוודא שאתם אוכלים תזונה מאוזנת עם הרבה חלבונים רזים, שומנים בריאים ופחמימות מורכבות.

נושאים קשורים:

 

2. אתה אוכל יותר מדי סוכר

סוכר הוא האשם העיקרי בכל הנוגע לעלייה במשקל. אכילת יותר מדי סוכר עלולה להוביל לעלייה במשקל ועלולה גם להקשות על הירידה במשקל. נסו להגביל את צריכת הסוכר המוסף והתמקדו באכילת מזון שלם, לא מעובד. אכילת תזונה מאוזנת עם הרבה פירות וירקות יכולה לעזור לך להפחית את צריכת הסוכר שלך ולחזור למסלול עם יעדי הירידה במשקל שלך.

3. אתה לא ישנה מספיק

שינה מספקת חיונית לירידה במשקל. כאשר אתה לא ישנה מספיק, הגוף שלך מייצר יותר מהורמון גרלין, מה שיכול להגביר את התיאבון שלך. שאפו לישון 7-9 שעות בכל לילה כדי לתמוך במאמצי ההרזיה שלכם. בנוסף, נסה לשמור על לוח זמנים קבוע של שינה והימנע מלהסתכל על המסכים לפני השינה.

4. אתה לא מתאמן מספיק

פעילות גופנית היא חלק חשוב בכל תוכנית הרזיה. פעילות גופנית יכולה לעזור לך לשרוף קלוריות ולבנות שריר, מה שיכול לעזור לך לרדת במשקל. שאפו להתאמן לפחות 30 דקות בכל יום. נסו לוודא שאתם כוללים גם פעילות אירובית וגם אימוני כוח בשגרה. בנוסף, ודא שאתה מאתגר את עצמך ודוחף את עצמך להגיע ליעדים חדשים.

5. אתה לא עוקב אחר ההתקדמות שלך

מעקב אחר ההתקדמות שלך הוא חלק חשוב בכל תוכנית הרזיה. מעקב אחר ההתקדמות שלך יכול לעזור לך לשמור על מוטיבציה ועל המסלול עם המטרות שלך. נסה לעקוב אחר ההתקדמות שלך על ידי לקיחת מדידות, שקילה וניהול יומן מזון. בנוסף, ודא שאתה לוקח זמן כדי לחגוג את ההצלחות שלך ולהכיר בהתקדמות שהשגת.

6. אתה לא נשאר לחות

שמירה על לחות חיונית לירידה במשקל. מים יכולים לעזור לך להרגיש שובע ויכולים גם לעזור לגוף שלך לסלק רעלים. שאפו לשתות לפחות 8 כוסות מים בכל יום. בנוסף, נסו להימנע ממשקאות ממותקים ובחרו במים או תה לא ממותק במקום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן