דף הבית » למה אני » למה אם אין לי מחזור אני בהריון עם סטיפס?

למה אם אין לי מחזור אני בהריון עם סטיפס?

למה אם אין לי מחזור אני בהריון עם סטיפס?

מה יכול לגרום לאי מחזור?

החמצת מחזור היא אחת הסיבות הנפוצות ביותר מדוע נשים חוששות שהן עלולות להיות בהריון. אמנם אפשר להיות בהריון בלי לקבל מחזור, אבל יש סיבות פוטנציאליות אחרות להחמצת מחזור. כמה מהסיבות הנפוצות ביותר כוללות:

  • לחץ
  • חוסר איזון הורמונלי
  • פעילות גופנית מוגזמת
  • שינויים בתזונה
  • תרופות מסוימות
  • גיל

חשוב לציין שהחמצת מחזור יכולה להיות גם סימן למצב רפואי חמור יותר. אם החמצת יותר ממחזור אחד, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע את הסיבה.

מה הם סטיפס?

סטיפס הם סוג של בדיקת הריון שניתן להשתמש בה כדי לזהות נוכחות של גונדוטרופין כוריוני אנושי (hCG) בשתן של אישה. hCG הוא הורמון המשתחרר על ידי השליה במהלך ההריון. נוכחות של hCG בשתן של אישה היא אינדיקציה חזקה לכך שהיא בהריון.

איך סטיפס עובדים?

סטיפס פועל על ידי זיהוי נוכחות של hCG בשתן של אישה. הבדיקה פשוטה וקלה לשימוש. כל מה שנדרש הוא שהאישה תשתן על פס הבדיקה, תחכה לתוצאות ולאחר מכן תפרש את התוצאות.

אם רצועת הבדיקה מזהה נוכחות של hCG, סביר להניח שהאישה בהריון. אם רצועת הבדיקה אינה מזהה נוכחות של hCG, אז האישה אינה בהריון. חשוב לציין שסטיפס אינם מדויקים ב-100% ואין להשתמש בהם כבדיקה סופית להריון.

האם סטיפס מדויקים?

סטיפס נחשבים בדרך כלל למדוייקים, אך הם אינם אמינים ב-100%. דיוק הבדיקה יכול להשתנות בהתאם לאופן השימוש בו ומתי השימוש בו. לדוגמה, אם הבדיקה משמשת מוקדם מדי בהריון, ייתכן שהיא לא תזהה נוכחות של hCG. בנוסף, אם לא נעשה שימוש נכון בבדיקה, היא עלולה לתת תוצאה חיובית שגויה או שלילית שגויה.

חשוב לציין שסטיפס אינם תחליף לאבחון רפואי. אם אתה חושב שאתה בהריון, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לאשר את האבחנה.

אם את מודאגת מהאפשרות להיות בהריון, חשוב לדבר עם הרופא שלך. הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע את הסיבה להחמצת המחזור ולספק לך את הטיפול הרפואי הדרוש.

למידע נוסף, אתה יכול לצפות בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן