דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל Rainbow Six Siege?

כמה שוקל Rainbow Six Siege?

כמה שוקל Rainbow Six Siege?

מה זה Rainbow Six Siege?

Rainbow Six Siege הוא משחק וידאו מקוון של יריות טקטי שפותח על ידי Ubisoft מונטריאול ופורסם על ידי Ubisoft. הוא שוחרר ברחבי העולם עבור Microsoft Windows, PlayStation 4 ו-Xbox One בדצמבר 2015. המשחק שם דגש רב על הרס סביבתי ושיתוף פעולה בין שחקנים. כל שחקן מקבל שליטה על תוקף או מגן במצבי משחק שונים כגון חילוץ בני ערובה וניטור פצצות.

כמה שוקל Rainbow Six Siege?

Rainbow Six Siege שוקל כ-0.3 קילוגרם (0.66 פאונד). זהו משקלה של גרסת הדיסק הפיזי של המשחק, שזמינה לרכישה בחנויות. לגרסה הדיגיטלית של המשחק, שזמינה להורדה, אין משקל שכן הוא אינו חפץ פיזי.

למה המשקל משנה?

משקל המשחק חשוב כי הוא משפיע על עלות משלוח המשחק. לדוגמה, אם תרכוש את המשחק באינטרנט, עלות המשלוח תהיה תלויה במשקל המשחק. ככל שהמשחק כבד יותר, כך עלות המשלוח יקרה יותר.

גורמים נוספים המשפיעים על עלות המשלוח

עלות משלוח המשחק תלויה גם בגורמים אחרים כמו גודל וצורת החבילה, המרחק שהיא צריכה לנסוע וסוג שירות המשלוח בו נעשה שימוש. לדוגמה, אם תרכשו את המשחק באינטרנט ותבחרו לשלוח אותו בן לילה, עלות המשלוח תהיה יקרה יותר מאשר אם תבחרו לשלוח אותו באמצעות משלוח רגיל.

סיכום

Rainbow Six Siege שוקל כ-0.3 קילוגרם (0.66 פאונד). משקל זה חשוב כי הוא משפיע על עלות משלוח המשחק. עלות המשלוח תלויה גם בגורמים נוספים כמו גודל וצורת החבילה, המרחק שהיא צריכה לנסוע וסוג שירות המשלוח בו נעשה שימוש. למידע נוסף על Rainbow Six Siege, עיין בחיפוש זה ב-YouTube עבור הנושא .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן