דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל Battlefield 1?

כמה שוקל Battlefield 1?

כמה שוקל Battlefield 1?

מה זה Battlefield 1?

Battlefield 1 הוא משחק וידאו פופולרי של יריות מגוף ראשון שפותח על ידי EA DICE ופורסם על ידי Electronic Arts. זהו הפרק החמישה עשר בסדרת Battlefield והוא שוחרר באוקטובר 2016.

כמה שוקל Battlefield 1?

המשקל של Battlefield 1 תלוי בפלטפורמה. גרסת הדיסק הפיזי של המשחק שוקלת בערך 0.12 קילוגרם (0.26 פאונד). גרסת ההורדה הדיגיטלית של המשחק קלה בהרבה, שוקלת רק 0.01 קילוגרם (0.02 פאונד).

גרסת דיסק פיזי

גרסת הדיסק הפיזי של Battlefield 1 זמינה ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי. הוא נמכר במארז DVD סטנדרטי ומשקלו כ-0.12 קילוגרם (0.26 פאונד).

גרסת הורדה דיגיטלית

גרסת ההורדה הדיגיטלית של Battlefield 1 זמינה ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי. הוא קל בהרבה מגרסת הדיסק הפיזי, במשקל של 0.01 קילוגרם בלבד (0.02 פאונד).

גרסת ההורדה הדיגיטלית של Battlefield 1 זמינה לרכישה מחנות הפלייסטיישן, Xbox Store וחנות Origin. ניתן לרכוש אותו גם מקמעונאים דיגיטליים של צד שלישי כגון Steam ו-GOG.

גרסת ההורדה הדיגיטלית של Battlefield 1 נוחה הרבה יותר מגרסת הדיסק הפיזי, שכן ניתן להוריד ולהתקין אותה במהירות ובקלות. זה גם תופס פחות מקום, מכיוון שהוא לא דורש דיסק פיזי.

אם אתם מחפשים גרסה קלת משקל של Battlefield 1, גרסת ההורדה הדיגיטלית היא הדרך ללכת. הוא שוקל רק 0.01 קילוגרם (0.02 פאונד), מה שהופך אותו להרבה יותר קל מגרסת הדיסק הפיזי.

למידע נוסף על Battlefield 1, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן