דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל ציצי?

כמה שוקל ציצי?

כמה שוקל ציצי?

כמה שוקל ציצי?

המינים השונים של ציצי

ציצים הם משפחה של ציפורים שנמצאות בכל רחבי העולם. ישנם למעלה מ-100 מינים של ציציים בעולם, והם משתנים בגודל ובמשקל. המינים הנפוצים ביותר שנמצאים בבריטניה הם ציצי כחול, ציצי פחם וציצי גדול.

ציצי כחול

הציצי הכחול הוא ציפור קטנה המצוי ברחבי אירופה וחלקים מאסיה. זוהי ציפור צבעונית עם ראש כחול, בטן צהובה וכנפיים לבנות. המשקל הממוצע של ציצי כחול הוא בסביבות 9-12 גרם.

ציצי פחם

ציצי הפחם הוא ציפור קטנה שנמצאת ברחבי אירופה, אסיה וצפון אמריקה. זוהי ציפור אפרפרה-חום בעלת ראש שחור, לחיים לבנות וכנפיים לבנות. המשקל הממוצע של ציצי פחם הוא בסביבות 8-11 גרם.

ציד גדול

הציצי הגדול הוא ציפור גדולה יותר שנמצאת ברחבי אירופה וחלקים מאסיה. זוהי ציפור צבעונית עם ראש שחור, בטן צהובה וכנפיים לבנות. המשקל הממוצע של ציצי גדול הוא בסביבות 14-18 גרם.

משקל הציצים בק"ג

מִין משקל (ג) משקל (ק"ג)
ציצי כחול 9-12 0.009-0.012
ציצי פחם 8-11 0.008-0.011
ציד גדול 14-18 0.014-0.018

כפי שניתן לראות, משקלו של ציצי משתנה בהתאם למין. המשקל הממוצע של ציצי הוא בסביבות 9-18 גרם, או 0.009-0.018 קילוגרם. ציצים הם ציפורים קטנות, אבל הם מעופפים חזקים וזריזים. הם גם ציפורים אינטליגנטיות מאוד וניתן ללמד אותם לעשות טריקים. הם גם ציפורים מאוד חברתיות וניתן לראות אותם בלהקות גדולות. ציצים הם חלק חשוב מהמערכת האקולוגית שכן הם עוזרים לשלוט באוכלוסיית החרקים. הם גם ניזונים מזרעים ופירות, מה שעוזר להפיץ את הזרעים ולסייע בחידוש היערות. ציצים הם ציפור פופולרית לשמירה כחיות מחמד, והם יכולים להיות בני לוויה נהדרים. הם פופולריים גם בציפורים וניתן לראות אותם בגני חיות רבים. ציצים הם חלק חשוב מהמערכת האקולוגית ותענוג לצפות בהם. אם אתה רוצה ללמוד עוד על ציצים, אתה יכול לבקר בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן