דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל עמוד?

כמה שוקל עמוד?

כמה שוקל עמוד?

מה זה עמוד?

עמוד הוא גיליון נייר בודד, בדרך כלל בגודל של 8.5 על 11 אינץ'. הוא משמש להדפסת מסמכים, מכתבים וסוגים אחרים של תקשורת כתובה. דפים מודפסים בדרך כלל על צד אחד, אך ניתן גם להדפיס משני הצדדים.

כמה שוקל עמוד?

משקל העמוד תלוי בסוג הנייר שבו נעשה שימוש. בדרך כלל, עמוד בודד של נייר רגיל של 20 פאונד שוקל כ-0.16 אונקיות (4.5 גרם). המשמעות היא שערימה של 500 דפים תשקול בערך 8 פאונד (3.6 קילוגרם).

מדוע משקל הדף חשוב?

משקל הדף חשוב ממגוון סיבות. לדוגמה, אם אתם שולחים מספר רב של דפים בדואר, משקל הדפים ישפיע על עלות המשלוח. בנוסף, משקל הדף יכול להשפיע על עלות ההדפסה, שכן נייר כבד יותר הוא יקר יותר.

סוגי הנייר והמשקל שלהם

משקל העמוד תלוי בסוג הנייר שבו נעשה שימוש. לסוגי נייר שונים יש משקל שונה, וסוג הנייר שתבחר ישפיע על משקל העמוד.

נייר רגיל של 20 פאונד

נייר רגיל במשקל 20 פאונד הוא סוג הנייר הנפוץ ביותר המשמש להדפסה. זהו נייר קל משקל המתאים לרוב צורכי ההדפסה. עמוד בודד של נייר רגיל של 20 פאונד שוקל כ-0.16 אונקיות (4.5 גרם).

נייר במשקל כבד של 24 פאונד

נייר כבד במשקל 24 פאונד הוא נייר עבה וכבד יותר שמתאים למסמכים רשמיים יותר. עמוד בודד של נייר זה שוקל כ-0.21 אונקיות (6 גרם).

נייר קרדסטוק

נייר קרדסטוק הוא נייר עבה וכבד יותר המשמש לעתים קרובות לכרטיסי ברכה, גלויות וסוגים אחרים של חומרים מודפסים. עמוד בודד של נייר קארדסטוק שוקל כ-0.3 אונקיות (8.5 גרם).

נייר ממוחזר

נייר ממוחזר עשוי מחומרי פסולת שלאחר הצריכה, כגון עיתון ונייר משרדי. עמוד בודד של נייר ממוחזר שוקל כ-0.14 אונקיות (4 גרם).

סיכום

משקל העמוד תלוי בסוג הנייר שבו נעשה שימוש. בדרך כלל, עמוד בודד של נייר רגיל של 20 פאונד שוקל כ-0.16 אונקיות (4.5 גרם). המשמעות היא שערימה של 500 דפים תשקול בערך 8 פאונד (3.6 קילוגרם). למידע נוסף על משקל הדף, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן