דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל התבלין הזה? | תשובה בק"ג

כמה שוקל התבלין הזה? | תשובה בק"ג

כמה שוקל התבלין הזה? | תשובה בק"ג

מה זה ספייס?

תבלין הוא זרע מיובש, פרי, שורש, קליפה או חומר ירק המשמש בעיקר לטעם, לצביעה או לשימור מזון. יש להבדיל בין תבלינים לעשבים, שהם חלקים של צמחים ירוקים עלים המשמשים לטעם או כקישוט. לתבלינים רבים יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות, מה שעשוי להסביר מדוע הם משמשים לשימור מזון.

כמה שוקל תבלין?

משקלו של תבלין יהיה תלוי בסוג התבלין ובכמות. באופן כללי, כפית של תבלין טחון תשקול כ-2 גרם, בעוד כפית של תבלין שלם תשקול כ-4 גרם. כף של תבלין טחון תשקול כ-6 גרם, בעוד כף של תבלין שלם תשקול כ-12 גרם.

תבלינים טחונים

תבלינים טחונים נמכרים בדרך כלל בצנצנות או במיכלים, ומשקל התבלין יהיה תלוי בגודל המיכל. צנצנת של 4 אונקיות של תבלין טחון תשקול בדרך כלל כ-113 גרם, בעוד צנצנת של 8 אונקיות תשקול כ-227 גרם. צנצנת של 16 אונקיות תשקול כ-454 גרם.

תבלינים שלמים

תבלינים שלמים נמכרים בדרך כלל בשקיות או בפחים בתפזורת, ומשקל התבלין יהיה תלוי בגודל השקית או הפח. שקית של 4 אונקיות של תבלינים שלמים תשקול בדרך כלל כ-113 גרם, בעוד שקית של 8 אונקיות תשקול כ-227 גרם. שקית של 16 אונקיות תשקול כ-454 גרם.

המרה ל-KG

כדי להמיר משקל של תבלין מגרם לקילוגרמים, חלקו את המשקל בגרמים ב-1000. לדוגמה, צנצנת של 4 אונקיות של תבלין טחון תשקול כ-0.113 ק"ג, בעוד צנצנת של 8 אונקיות תשקול כ-0.227 ק"ג. צנצנת של 16 אונקיות תשקול כ-0.454 קילוגרם.

לסיכום, משקלו של תבלין יהיה תלוי בסוג התבלין ובכמות. באופן כללי, כפית של תבלין טחון תשקול כ-2 גרם, בעוד כפית של תבלין שלם תשקול כ-4 גרם. כף של תבלין טחון תשקול כ-6 גרם, בעוד כף של תבלין שלם תשקול כ-12 גרם. כדי להמיר את משקלו של תבלין מגרם לקילוגרמים, חלקו את המשקל בגרמים ב-1000.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן