דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל ביסקוויט לוטוס?

כמה שוקל ביסקוויט לוטוס?

כמה שוקל ביסקוויט לוטוס?

מה זה ביסקוויט לוטוס?

ביסקוויט לוטוס הוא סוג של ביסקוויט מתוק העשוי משילוב של קמח, סוכר, חמאה וממרח לוטוס. משחת הלוטוס עשויה מזרעי הלוטוס, שמקורו בתת היבשת ההודית ובדרום מזרח אסיה. זרעי הלוטוס ידוע בטעמו האגוזי ומשמש בקינוחים וחטיפים רבים. ביסקוויט הלוטוס הוא חטיף פופולרי בהודו, בנגלדש וסרי לנקה. זה גם הופך יותר ויותר פופולרי במדינות אחרות, כמו ארצות הברית.

ערך תזונתי של ביסקוויטים לוטוס

ביסקוויטים לוטוס עשירים בפחמימות ומכילים כמות קטנה של שומן וחלבון. ביסקוויט אחד מכיל כ-70 קלוריות, 3 גרם שומן, 8 גרם פחמימות ו-1 גרם חלבון. הם מכילים גם כמויות קטנות של סידן, ברזל ונתרן.

היסטוריה של ביסקוויטים לוטוס

ביסקוויטים לוטוס קיימים כבר מאות שנים, כאשר המתכון המתועד הראשון מתוארך למאה ה-16. הביסקוויטים נוצרו במקור עם ממרח לוטוס, שהוכן מזרעי הלוטוס. עם הזמן, המתכון התפתח וכלל מרכיבים נוספים כמו קמח, סוכר וחמאה.

כמה שוקל ביסקוויט לוטוס?

משקלו של ביסקוויט לוטוס משתנה בהתאם לגודל ולצורת הביסקוויט. בממוצע, ביסקוויט לוטוס שוקל כ-10 גרם. זה שווה ערך ל-0.02 פאונד או 0.01 קילוגרם.

שימושים עבור ביסקוויטים לוטוס

ביסקוויטים לוטוס נאכלים לרוב כחטיף או קינוח. ניתן להשתמש בהם גם להכנת קינוחים אחרים, כמו עוגת לוטוס או גלידת לוטוס. ניתן להשתמש בביסקוויטים גם להכנת סוג של פודינג הודי שנקרא שריקאנד.

איפה אפשר לקנות עוגיות לוטוס

ניתן למצוא עוגיות לוטוס ברוב חנויות המכולת והחנויות המתמחות המוכרות אוכל הודי או דרום מזרח אסיה. הם זמינים גם באינטרנט ממגוון קמעונאים. למידע נוסף על עוגיות לוטוס בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן