דף הבית » כמה שוקל » כמה שוקל בורקס פילו?

כמה שוקל בורקס פילו?

כמה שוקל בורקס פילו?

מה זה בורקס פילו?

בורקס פילו הוא סוג של בצק, העשוי משילוב של קמח, חמאה ומים. לאחר מכן מרדדים את הבצק ליריעות דקות, המשמשות לאחר מכן להכנת מגוון מאפים וקינוחים. בורקס פילו הוא מרכיב פופולרי במאכלים ים תיכוניים רבים, והוא משמש גם בחלק מהמטבחים של המזרח התיכון.

כמה שוקל בורקס פילו?

בורקס פילו שוקל בדרך כלל בסביבות 0.25 קילוגרם (0.55 פאונד) לגיליון. זוהי הערכה גסה, שכן המשקל המדויק של כל דף יכול להשתנות בהתאם לעובי הבצק, החומרים בהם נעשה שימוש וגודל הדף.

גורמים המשפיעים על משקלו של בורקס פילו

משקלו של בורקס פילו יכול להיות מושפע ממספר גורמים, ביניהם עובי הבצק, החומרים בהם נעשה שימוש וגודל היריעה. ניתן להתאים את עובי הבצק על ידי הוספת יותר או פחות מים, כאשר החומרים בהם משתמשים יכולים להשפיע על משקל הבצק.

שימושים לבורקס פילו

בורקס פילו הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. הוא משמש לעתים קרובות להכנת מאפים, כמו בקלאווה וספאנקופיטה, כמו גם מנות מלוחות, כמו ספאנקופיטה וטירופיטה. אפשר להשתמש בו גם להכנת קינוחים מתוקים, כמו גלקטובורקו וקטאיפי.

טיפים לאחסון בורקס פילו

יש לאחסן בורקס פילו בכלי אטום במקרר. ניתן לאחסן עד שבוע. אם צריך לשמור את הפילו יותר משבוע, יש להקפיא אותו. בהפשרת פילו קפוא, יש לעשות זאת באיטיות במקרר.

סיכום

בורקס פילו שוקל בדרך כלל בסביבות 0.25 קילוגרם (0.55 פאונד) לגיליון. משקל זה יכול להשתנות בהתאם לעובי הבצק, החומרים המשמשים וגודל הדף. בורקס פילו הוא מרכיב רב-תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות, ממלוחים ועד מתוקים. יש לאחסן בכלי אטום במקרר וניתן לשמור אותו עד שבוע. אם צריך לשמור את הפילו יותר משבוע, יש להקפיא אותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן