דף הבית » כמה זמן » כמה זמן לאחר נטילת פרוורה מקבלים מחזור?

כמה זמן לאחר נטילת פרוורה מקבלים מחזור?

2023-05-14 20:50:00+02:00

מה זה פרוברה?

פרוברה היא גלולה למניעת הריון בלבד המשמשת למניעת הריון. זוהי צורה סינתטית של הורמון הפרוגסטרון, המיוצר באופן טבעי על ידי הגוף. פרוורה פועלת על ידי מניעת ביוץ, שהוא שחרור של ביצית מהשחלות. זה גם מעבה את ריר צוואר הרחם, מה שמקשה על הזרע להגיע לביצית. פרוברה נלקחת בדרך כלל למשך 21 ימים, ולאחר מכן הפסקה של 7 ימים.

כמה זמן לאחר נטילת פרוורה מקבלים מחזור?

משך הזמן שלוקח לך לקבל מחזור לאחר נטילת פרוברה תלוי במספר גורמים. בדרך כלל, זה יכול לקחת בין 1 ל-4 שבועות עד שהמחזור שלך מתחיל לאחר נטילת פרוורה.

מתי תבייץ לאחר נטילת פרוברה?

חשוב לציין שפוברה אינה מונעת ביוץ. זה רק מעכב את זה. לכן, אם אתה לוקח פרוברה במשך 21 ימים, סביר להניח שתביוץ 7 עד 10 ימים לאחר הפסקת הנטילה.

האם פרוברה יעכב את המחזור שלך?

כן, פרוורה יכולה לעכב את המחזור שלך. הסיבה לכך היא שפוברה פועלת על ידי מניעת ביוץ, שהכרחי כדי להתחיל את המחזור שלך. אם אינך מבייצת, הגוף שלך לא יפיק את ההורמונים הדרושים לתחילת המחזור שלך.

מה אם לא תקבלי מחזור לאחר נטילת פרוברה?

אם אינך מקבל מחזור לאחר נטילת פרוברה, יכול להיות שזה נובע מכמה סיבות שונות. זה יכול להיות בגלל חוסר איזון הורמונלי, מתח או מצב רפואי. אם אינך מקבל מחזור לאחר נטילת פרוורה, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע את הסיבה.

האם פרורה יכולה לגרום למחזור לא סדיר?

כן, פרוורה עלולה לגרום למחזור לא סדיר. הסיבה לכך היא שפוברה פועלת על ידי מניעת ביוץ, מה שעלול לגרום לגופך לייצר הורמונים ברמות שונות מהרגיל. זה יכול להוביל למחזור לא סדיר.

סיכום

פרוברה היא גלולה למניעת הריון בלבד המשמשת למניעת הריון. זה עובד על ידי מניעת ביוץ, מה שיכול לעכב את המחזור שלך. בדרך כלל, זה יכול לקחת בין 1 ל-4 שבועות עד שהמחזור שלך מתחיל לאחר נטילת פרוורה. עם זאת, פרוורה יכולה גם לגרום למחזור לא סדיר, לכן חשוב לדבר עם הרופא שלך אם לא קיבלת מחזור לאחר נטילת פרוורה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן