דף הבית » כמה זמן » כמה זמן יכול להיות סלמון מופשר במקרר?

כמה זמן יכול להיות סלמון מופשר במקרר?

2023-05-09 22:06:00+02:00

מהו סלמון מופשר?

סלמון מופשר הוא סוג של דג שהוקפא ולאחר מכן הופשר. הוא נמכר בדרך כלל בסופרמרקטים ובמוכרי דגים, והוא בחירה פופולרית עבור אנשים רבים שנהנים לאכול דגים. סלמון מופשר נמכר בדרך כלל בפילה, שקל יותר לבשל ולהכין מאשר סלמון טרי.

כמה זמן יכול להיות סלמון מופשר במקרר?

ניתן לשמור סלמון מופשר במקרר עד יומיים. לאחר יומיים, איכות הדג תתחיל להידרדר ויש לצרוך אותו או לזרוק אותו. חשוב לציין שאסור להקפיא מחדש סלמון מופשר, שכן הדבר עלול לגרום לדג להיות לא בטוח לאכילה.

כיצד לאחסן סלמון מופשר

כשמאחסנים סלמון מופשר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום ולהניח אותו בחלק הקר ביותר של המקרר. כמו כן, חשוב לוודא שהדג מכוסה לחלוטין במים קרים או קרח. זה יעזור לשמור על טריות הדג ולמנוע ממנו להתקלקל.

טיפים לאחסון סלמון מופשר

1. השתמשו במדחום למקרר

חשוב להשתמש במדחום למקרר כדי לוודא שהטמפרטורה במקרר קרה באופן עקבי. זה יעזור לשמור על טריות הסלמון המופשר למשך זמן רב יותר.

2. השתמש בסמן תאריך

חשוב גם להשתמש בסמן תאריך כדי לעקוב מתי נרכש הסלמון המופשר. זה יעזור להבטיח שהדג נצרך בתוך מסגרת הזמן של יומיים.

3. מבשלים מיד

אם הסלמון המופשר לא מתכוון לצרוך תוך יומיים, עדיף לבשל אותו מיד. זה יעזור להבטיח שהדג בטוח לאכילה ולא יתקלקל.

4. הקפאה לאחסון ארוך יותר

אם הסלמון המופשר לא מתכוון לצרוך תוך יומיים, עדיף להקפיא אותו לאחסון ארוך יותר. זה יעזור לשמור על טריות הדג ולמנוע ממנו להתקלקל. לסיכום, סלמון מופשר יכול להישמר במקרר עד יומיים. חשוב לשמור את הדג בכלי אטום ולהניח אותו בחלק הקר ביותר של המקרר. חשוב גם להשתמש במדחום למקרר ובסימון תאריך כדי לעקוב מתי נרכש הסלמון המופשר. אם הסלמון המופשר לא מתכוון לצרוך תוך יומיים, עדיף לבשל אותו מיד או להקפיא אותו לאחסון ארוך יותר. למידע נוסף על אופן אחסון סלמון מופשר, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן