דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

2023-05-09 07:56:00+02:00

מהם חיי המדף של מרק עוף?

מרק עוף הוא מנה טעימה ומנחמת שאפשר ליהנות ממנה כל השנה. אבל כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר? התשובה תלויה בסוג המרק ובאופן האחסון שלו. בדרך כלל, מרק עוף מבושל יכול להישמר במקרר עד ארבעה ימים.

איך לאחסן מרק עוף

כשמאחסנים מרק עוף, חשוב לשמור אותו בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות המרק ולמנוע מחיידקים לצמוח. חשוב גם לצנן את המרק במהירות לאחר הבישול. ניתן לעשות זאת על ידי הנחת המרק בכלי רדוד ולאחר מכן העברתו למקרר.

איך לחמם מרק עוף

כשמחממים מרק עוף, חשוב להביא אותו לרתיחה מתגלגלת לפני האכילה. זה יעזור להרוג כל חיידק שאולי צמח בזמן שהמרק היה במקרר. חשוב גם לערבב את המרק תוך כדי חימום כדי להבטיח שהוא יתחמם בצורה אחידה.

טיפים לאחסון מרק עוף

תווית את המרק

כשמאחסנים מרק עוף, חשוב לסמן את המיכל עם התאריך שבו הוא בושל. זה יעזור להבטיח שהמרק לא יישמר זמן רב מדי במקרר.

מקפיאים את המרק

אם בישלתם יותר מדי מרק עוף, אפשר להקפיא אותו עד שלושה חודשים. להקפאת המרק חשוב להעבירו לכלי אטום ולאחר מכן להכניס למקפיא.

אל תשתמש שוב בשאריות

חשוב לזכור שאסור לעשות שימוש חוזר במרק עוף לאחר שמירתו במקרר. הסיבה לכך היא שחיידקים יכולים לגדול במהירות במרק ועלולים לגרום לך לחלות.

טבלה: כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

סוג מרק חיי מדף
מרק עוף מבושל 4 ימים
מרק עוף קפוא 3 חודשים

לסיכום, ניתן לשמור מרק עוף במקרר עד ארבעה ימים ובמקפיא עד שלושה חודשים. חשוב לאחסן את המרק בכלי אטום ולתייג אותו בתאריך שבושל. חשוב גם לחמם את המרק לרתיחה מתגלגלת לפני האכילה ולא לעשות שימוש חוזר בשאריות. כדי ללמוד עוד על איך לאחסן מרק עוף כראוי, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן