דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אפשר לשמור בשר מבושל במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור בשר מבושל במקרר?

2023-05-18 00:04:00+02:00

מהם חיי המדף של בשר מבושל?

בשר מבושל הוא מזון טעים ונוח, אבל הוא עלול להפוך במהירות לא בטוח לאכילה אם הוא לא מאוחסן כראוי. לדעת כמה זמן ניתן לשמור בשר מבושל במקרר חיונית לבטיחות המזון. בדרך כלל, ניתן לאחסן בשר מבושל במקרר עד ארבעה ימים. לאחר מכן, יש לזרוק אותו.

כיצד לאחסן בשר מבושל בצורה בטוחה

כשמאחסנים בשר מבושל במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהבשר להתייבש וגם יעזור למנוע מחיידקים לצמוח עליו. חשוב גם לאחסן בשר מבושל הרחק מבשר נא ומזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב.

איך לדעת אם בשר מבושל התקלקל

אם בשר מבושל נשמר במקרר יותר מארבעה ימים, חשוב לבדוק אם יש סימני קלקול לפני אכילתו. הסימנים הנפוצים ביותר לכך שבשר מבושל התקלקל הם ריח חמוץ, מרקם רירי ושינוי בצבע. אם קיימים אחד מהסימנים הללו, יש לזרוק את הבשר.

האם ניתן להקפיא בשר מבושל?

בשר מבושל ניתן גם להקפיא לאחסון ארוך יותר. בהקפאת בשר מבושל, חשוב לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום ולתייג אותו בתאריך שבו הוקפא. ניתן לשמור בשר מבושל קפוא במקפיא עד ארבעה חודשים. בהפשרת בשר מבושל קפוא חשוב לעשות זאת במקרר ולא בטמפרטורת החדר. זה יעזור למנוע מחיידקים לצמוח על הבשר. לסיכום, בשר מבושל ניתן לאחסן במקרר עד ארבעה ימים ובמקפיא עד ארבעה חודשים. חשוב לאחסן בשר מבושל בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון או בנייר אלומיניום כדי למנוע התייבשות ולמנוע חיידקים לצמוח עליו. אם בשר מבושל נשמר במקרר יותר מארבעה ימים, חשוב לבדוק אם יש סימני קלקול לפני אכילתו. אם קיימים סימני קלקול, יש לזרוק את הבשר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן