דף הבית » כמה זמן » כמה זמן אחרי נורופן אפשר לתת נובימול?

כמה זמן אחרי נורופן אפשר לתת נובימול?

2023-05-18 21:49:00+02:00

מה זה נורופן?

נורופן הוא מותג של איבופרופן, סוג של תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID). הוא משמש להפחתת כאב, חום ודלקת. זה זמין בצורות רבות, כולל טבליות, כמוסות, סירופים ותרחיפים. נורופן זמין ללא מרשם ומשמש לטיפול במגוון מצבים, כולל כאבי ראש, כאבי שרירים, כאבי שיניים, כאבי מחזור ודלקת פרקים.

מה זה נובימול?

נובימול הוא מותג של אקמול, סוג של משכך כאבים ומפחית חום. זה זמין בצורות רבות, כולל טבליות, כמוסות, סירופים ותרחיפים. נובימול זמין ללא מרשם ומשמש לטיפול במגוון מצבים, כולל כאבי ראש, כאבי שרירים, כאבי שיניים, כאבי מחזור ודלקת פרקים.

כמה זמן אחרי נורופן אפשר לתת נובימול?

חשוב להמתין לפחות ארבע שעות לאחר נטילת נורופן לפני מתן נובימול לילד או למבוגר. הסיבה לכך היא ששתי התרופות מכילות את אותו מרכיב פעיל, איבופרופן, ולקיחתן יחד עלולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי.

מהן תופעות הלוואי של נטילת נורופן ונובימול ביחד?

נטילת נורופן ונובימול יחד עלולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי, כגון קלקול קיבה, בחילות, הקאות ושלשולים. זה יכול גם להגביר את הסיכון לנזק לכליות ולפגיעה בכבד.

האם אני יכול לקחת נורופן ונובימול בו זמנית?

לא, לא מומלץ ליטול נורופן ונובימול במקביל. אם אתה צריך ליטול את שתי התרופות, חשוב להמתין לפחות ארבע שעות בין מנה למנה.

מה אם אני מחמיץ מנה של נורופן או נובימול?

אם אתה מתגעגע למנה של נורופן או נובימול, קח אותה ברגע שאתה זוכר. עם זאת, אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע. אין ליטול מנה כפולה כדי לפצות על מנה שהוחמצה.

האם אני יכול לקחת נורופן ונובימול לטווח ארוך?

אין ליטול נורופן ונובימול לטווח ארוך. אם אתה צריך ליטול תרופות אלו יותר מכמה ימים, חשוב לדבר עם הרופא שלך. הרופא שלך יכול לעזור לך למצוא את תוכנית הטיפול הטובה ביותר למצבך.

מה עלי לעשות אם יש לי תופעות לוואי מנטילת נורופן ונובימול?

אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן של נטילת נורופן ונובימול, כגון קלקול קיבה, בחילות, הקאות או שלשולים, הפסק ליטול את התרופות ופנה לרופא שלך. הרופא שלך יכול לעזור לך למצוא את תוכנית הטיפול הטובה ביותר למצבך.

טבלה: כמה זמן אחרי נורופן אפשר לתת נובימול?

תרופות זמן המתנה
נורופן 4 שעות
נובימול 4 שעות

נורופן ונובימול הן שתיהן תרופות יעילות להפחתת כאב, חום ודלקת. עם זאת, חשוב להמתין לפחות ארבע שעות בין מנות של תרופות אלו. נטילתם יחד יכולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי. אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן מנטילת נורופן ונובימול, הפסק ליטול את התרופות ופנה לרופא שלך. הרופא שלך יכול לעזור לך למצוא את תוכנית הטיפול הטובה ביותר למצבך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן