דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לחשב לפי נומרולוגיה

כיצד לחשב לפי נומרולוגיה

כיצד לחשב לפי נומרולוגיה

מהי נומרולוגיה?

נומרולוגיה היא חקר המספרים והמשמעויות שלהם בחיינו. מאמינים שלכל מספר יש אנרגיה ורטט משלו, ושאנרגיות אלו יכולות להשפיע על חיינו בצורה חיובית או שלילית. על ידי הבנת המשמעות של מספרים, אנו יכולים לקבל תובנה על חיינו שלנו ולקבל החלטות טובות יותר. נומרולוגיה מבוססת על הרעיון שמספרים הם סמליים וניתן להשתמש בהם כדי לקבל תובנה על חיינו. על ידי הבנת המשמעות של מספרים, אנו יכולים לקבל תובנה לגבי נתיב חיינו, הגורל והדחף הנשמה שלנו. נומרולוגיה יכולה לשמש כדי לעזור לנו לקבל החלטות טובות יותר, להבין את מערכות היחסים שלנו, ואפילו לשפר את הבריאות שלנו.

כיצד לחשב את המספרים שלך

ישנם שלושה מספרים עיקריים המשמשים בנומרולוגיה: מספר נתיב החיים, מספר הגורל ומספר דחף הנשמה. לכל מספר יש משמעות משלו והוא יכול לספק תובנה לגבי היבטים שונים של חייך.

מספר נתיב חיים

מספר נתיב החיים שלך מחושב על ידי חיבור הספרות בתאריך הלידה שלך. לדוגמה, אם יום ההולדת שלך הוא 12 ביוני 1990, תוסיף 6 + 1 + 2 + 1 + 9 + 9 + 0 = 28. לאחר מכן, תפחית את הסכום לספרה אחת (2 + 8 = 10; 1 + 0 = 1). מספר נתיב החיים שלך הוא 1.

מספר גורל

מספר הגורל שלך מחושב על ידי חיבור האותיות בשמך המלא. לכל אות מוקצה מספר מ-1 עד 9, וסכום כל האותיות בשמך הוא מספר הייעוד שלך. לדוגמה, אם שמך הוא ג'ון סמית', תוסיף 1 + 6 + 8 + 5 + 1 + 4 + 2 + 8 + 4 = 39. לאחר מכן, תפחית את הסכום לספרה אחת (3 + 9 = 12 ; 1 + 2 = 3). מספר הגורל שלך הוא 3.

מספר דחף נשמה

מספר דחף הנשמה שלך מחושב על ידי חיבור התנועות בשמך המלא. לכל תנועות מוקצה מספר מ-1 עד 9, וסכום כל התנועות בשמך הוא מספר דחף הנשמה שלך. לדוגמה, אם שמך הוא ג'ון סמית', תוסיף 6 + 1 + 8 + 5 = 20. לאחר מכן, תפחית את הסכום לספרה אחת (2 + 0 = 2). מספר דחף הנשמה שלך הוא 2.

לפרש את המספרים שלך

לאחר שחישבת את המספרים שלך, תוכל להתחיל לפרש את משמעותם. לכל מספר יש אנרגיה ורטט ייחודיים משלו, והוא יכול לספק תובנה לגבי היבטים שונים של חייך. לדוגמה, מספר נתיב החיים שלך יכול לספק תובנות לגבי מטרת חייך, בעוד שמספר הגורל שלך יכול לספק תובנות לגבי מערכות היחסים שלך. מספר דחף הנשמה שלך יכול לספק תובנה לגבי הרצונות והמניעים הפנימיים ביותר שלך.

סיכום

נומרולוגיה יכולה להיות כלי רב עוצמה להשגת תובנה על חייך. על ידי הבנת המשמעות של מספרים, אתה יכול לקבל תובנה לגבי נתיב חייך, ייעודך ודחף הנשמה שלך. עם הידע הזה, אתה יכול לקבל החלטות טובות יותר, להבין את מערכות היחסים שלך, ואפילו לשפר את הבריאות שלך. למידע נוסף על נומרולוגיה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן