דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להשתמש וליישר שיער יבש

כיצד להשתמש וליישר שיער יבש

כיצד להשתמש וליישר שיער יבש

כלים דרושים

  • מייבש שיער
  • מברשת עגולה
  • ברזל שטוח
  • מגן חום

נושאים קשורים:

 

שלבים ליישור שיער יבש

שלב 1: לשטוף וייבש שיער

לפני שמתחילים להחליק את השיער, חשוב לוודא שהוא נקי. שטפי את השיער שלך עם שמפו ומרכך שנוסחו לסוג השיער שלך. לאחר הכביסה, השתמש במגבת כדי לסחוט בעדינות את עודפי המים. לאחר מכן, יבש את השיער שלך עם מייבש שיער ומברשת עגולה. זה יעזור להחליק כל בליטות או קרזול.

שלב 2: מרחו חומר מגן חום

לאחר שהשיער שלך יבש, זה הזמן למרוח חומר מגן מפני חום. זה יעזור להגן על השיער שלך מהחום של כלי ההחלקה. מרחי את מגן החום על השיער שלך, תוך התמקדות בקצוות. הקפד לכסות את כל הראש שלך.

שלב 3: חתך את השיער שלך

ברגע שהשיער שלך מוגן, זה הזמן לחתוך אותו. התחל על ידי חלוקת השיער באמצע. לאחר מכן, השתמש בקליפסים כדי להפריד בין החלק העליון לחלק התחתון. זה יקל על החלקת השיער שלך.

שלב 4: החלק את השיער

עכשיו הגיע הזמן להתחיל להחליק את השיער. קח קטע שיער קטן והנח אותו בין הצלחות של מגהץ שטוח. הזיזו לאט את המגהץ השטוח במורד חלק השיער, והקפידו לשמור את הצלחות שטוחות כנגד השיער. חזור על תהליך זה עבור כל חלק של שיער עד שכל הראש שלך מיושר.

שלב 5: סיים עם ספריי שיער

לאחר שסיימת ליישר את השיער, הגיע הזמן לסיים אותו עם ספריי לשיער. זה יעזור לשמור על מראה השיער שלך חלק וחלק כל היום. רססו את השיער עם ספריי שיער ולאחר מכן השתמשו באצבעותיכם כדי להבריש אותו קלות.

עכשיו אתה יודע איך להשתמש ולהחליק שיער יבש! כדי לצפות בהדרכות וללמוד עוד על התהליך, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן