דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להשתמש בפקודה Ping כדי לבצע Tracert

כיצד להשתמש בפקודה Ping כדי לבצע Tracert

כיצד להשתמש בפקודה Ping כדי לבצע Tracert

מה זה Tracert?

tracert הוא כלי המשמש למעקב אחר הנתיב של חבילת נתונים מהמקור שלה ליעדה. הוא משמש לבדיקת המסלול שהנתונים עוברים מהמקור ליעדם, ולמדוד את משך הזמן שלוקח לנתונים להגיע ליעדם. הפקודה tracert זמינה ברוב מערכות ההפעלה, כולל Windows, Mac ו-Linux.

כיצד להשתמש בפקודה Ping כדי לבצע Tracert

שלב 1: פתח את שורת הפקודה

השלב הראשון בשימוש בפקודה ping כדי לבצע tracert הוא לפתוח את שורת הפקודה. ב-Windows, ניתן לעשות זאת על ידי הקלדת "cmd" בשורת החיפוש ולחיצה על Enter. ב-Mac, ניתן לעשות זאת על ידי פתיחת אפליקציית Terminal.

שלב 2: הזן את הפקודה

לאחר ששורת הפקודה פתוחה, תוכל להזין את הפקודה. הפקודה עבור tracert היא "tracert" ואחריה כתובת ה-IP או שם הדומיין של היעד. לדוגמה, אם תרצה להתחקות אחר המסלול אל google.com, תזין "tracert google.com".

שלב 3: פרש את התוצאות

לאחר הזנת הפקודה, שורת הפקודה תציג את תוצאות ה-tracert. התוצאות יציגו כל קפיצה לאורך המסלול, יחד עם כתובת ה-IP של ההופ, הזמן שלקח לחבילה להגיע לקפיצה והזמן הכולל שלקח לחבילה להגיע ליעדה.

סיכום

שימוש בפקודה ping כדי לבצע tracert הוא כלי שימושי לפתרון בעיות רשת. על ידי הבנה כיצד להשתמש בפקודה וכיצד לפרש את התוצאות, אתה יכול לזהות במהירות היכן טמונה הבעיה ולנקוט בצעדים הדרושים כדי לתקן אותה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן