דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להציג את רשימת הקבצים בפורמט חשוף מופחת

כיצד להציג את רשימת הקבצים בפורמט חשוף מופחת

כיצד להציג את רשימת הקבצים בפורמט חשוף מופחת

הבנת הפקודה ls

הפקודה ls היא כלי שורת פקודה בסיסי המשמש לרשימת קבצים וספריות. זוהי אחת הפקודות הנפוצות ביותר בעבודה עם שורת הפקודה. הוא משמש לרשימת התוכן של ספרייה, וניתן להשתמש בו כדי להציג את רשימת הקבצים בפורמט חשוף מופחת.

דגל -1

הדגל -1 משמש להצגת רשימת הקבצים בעמודה אחת. זה שימושי כאשר אתה רוצה להציג במהירות את התוכן של ספרייה ללא צורך לגלול אופקית. הוא מציג את רשימת הקבצים בפורמט חשוף מופחת.

דגל -A

הדגל -A משמש להצגת כל הקבצים בספרייה, כולל קבצים מוסתרים. כברירת מחדל, הפקודה ls אינה מציגה קבצים מוסתרים. דגל זה שימושי כאשר ברצונך להציג את כל הקבצים בספריה, כולל קבצים מוסתרים.

דגל -R

הדגל -R משמש לרישום רקורסיבי של התוכן של כל ספריות המשנה. זה שימושי כאשר אתה רוצה להציג את התוכן של ספרייה ואת כל ספריות המשנה שלה. דגל זה מציג את רשימת הקבצים בפורמט חשוף מופחת.

התאמה אישית של הפלט

ניתן להשתמש בפקודה ls עם דגלים ואפשרויות שונות להתאמה אישית של הפלט. לדוגמה, הדגל -l יכול לשמש להצגת רשימת הקבצים בפורמט ארוך, הכולל מידע נוסף כגון גודל הקובץ, הרשאות ותאריך השינוי האחרון. ניתן להשתמש בדגל -t כדי למיין את הפלט לפי תאריך השינוי האחרון. ניתן להשתמש בדגל -r כדי להפוך את סדר הפלט.

ניתן להשתמש בפקודה ls גם עם דגל -G כדי לאפשר פלט צבעוני. זה שימושי כאשר אתה רוצה לזהות במהירות סוגים שונים של קבצים, כגון קובצי הפעלה, ספריות וקישורים סמליים. ניתן להשתמש בדגל -F כדי להוסיף תו בסוף כל שם קובץ כדי לציין את סוגו.

ניתן להשתמש בפקודה ls גם עם הדגל -h כדי להציג את גודל הקובץ בפורמט הניתן לקריאה אנושית. זה שימושי כאשר אתה רוצה לזהות במהירות את גודל הקובץ מבלי לחשב אותו. ניתן להשתמש בדגל -S כדי למיין את הפלט לפי גודל הקובץ.

סיכום

הפקודה ls היא כלי שורת פקודה בסיסי המשמש לרשימת קבצים וספריות. ניתן להשתמש בו כדי להציג את רשימת הקבצים בפורמט חשוף מצומצם, וניתן להתאים אותו עם דגלים ואפשרויות שונות להצגת הפלט בפורמט אחר. הבנת הדגלים והאפשרויות השונות הזמינות חיונית לעבודה עם הפקודה ls .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן