דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להסתיר הודעות בוואטסאפ

כיצד להסתיר הודעות בוואטסאפ

כיצד להסתיר הודעות בוואטסאפ

הסתרת צ'אטים

אם אתה רוצה להסתיר צ'אט מרשימת הצ'אט שלך, אתה יכול להעביר אותו לארכיון. העברת צ'אט לארכיון מסירה אותו מרשימת הצ'אט שלך ומאחסנת אותו בתיקיית צ'אטים בארכיון. כדי להעביר צ'אט לארכיון, פתח את הצ'אט, הקש על שם איש הקשר בחלק העליון של המסך ולאחר מכן הקש על ארכיון צ'אט. כדי להציג צ'אטים בארכיון, הקש על הכרטיסייה צ'אטים בתחתית המסך ולאחר מכן הקש על צ'אטים בארכיון.

הסתרת הודעות ומדיה

אם ברצונך להסתיר הודעות או מדיה מצ'אט, תוכל למחוק אותם. מחיקת הודעה או מדיה מסירה אותה מהצ'אט ומונעת ממנה לראות מישהו אחר. כדי למחוק הודעה או מדיה, פתח את הצ'אט, הקש והחזק את ההודעה או המדיה ולאחר מכן הקש על מחק. אתה יכול גם למחוק מספר הודעות או מדיה בו-זמנית על-ידי הקשה ממושכת על הודעה או מדיה אחת, הקשה על הודעות או מדיה אחרים כדי לבחור אותם, ולאחר מכן הקשה על מחק.

הסתרת הודעות מרשימת הצ'אטים שלך

אם אתה רוצה להסתיר הודעות מרשימת הצ'אט שלך, אתה יכול להשתיק את הצ'אט. השתקת צ'אט מונעת מהודעות חדשות להופיע ברשימת הצ'אטים שלך. כדי להשתיק צ'אט, פתח את הצ'אט, הקש על שם איש הקשר בחלק העליון של המסך ולאחר מכן הקש על השתק. אתה יכול גם להשתיק צ'אטים מרובים בו-זמנית על ידי הקשה והחזקה של צ'אט אחד, הקשה על צ'אטים אחרים כדי לבחור אותם, ולאחר מכן הקשה על השתק.

הסתרת מדיה מרשימת הצ'אטים שלך

אם אתה רוצה להסתיר מדיה מרשימת הצ'אט שלך, אתה יכול לבטל את נראות המדיה. כיבוי נראות המדיה מונע ממדיה להופיע ברשימת הצ'אטים שלך. כדי לכבות את נראות המדיה, פתח את הצ'אט, הקש על שם איש הקשר בחלק העליון של המסך ולאחר מכן הקש על נראות מדיה. אתה יכול גם לכבות את נראות המדיה עבור צ'אטים מרובים בו-זמנית על ידי הקשה והחזקת צ'אט אחד, הקשה על צ'אטים אחרים כדי לבחור אותם, ולאחר מכן הקשה על נראות מדיה.

WhatsApp מספקת מספר דרכים להסתיר הודעות, צ'אטים ומדיה מרשימת הצ'אטים שלך. אתה יכול להעביר צ'אטים לארכיון כדי להסיר אותם מרשימת הצ'אט שלך, למחוק הודעות ומדיה כדי למנוע מהם להיראות על ידי מישהו אחר, להשתיק צ'אטים כדי להסתיר הודעות מרשימת הצ'אט שלך, ולכבות את נראות המדיה כדי להסתיר מדיה מרשימת הצ'אט שלך. על ידי שימוש בתכונות אלה, תוכל לשמור על פרטיות השיחות שלך ולהגן על פרטיותך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן