דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לעקוף סיסמת כניסה למחשב

כיצד לעקוף סיסמת כניסה למחשב

כיצד לעקוף סיסמת כניסה למחשב

מבוא

שכחת סיסמת הכניסה למחשב יכולה להיות טרחה אמיתית. למרבה המזל, יש דרכים לעקוף את מסך הכניסה ולקבל גישה למחשב שלך. מאמר זה יספק הוראות שלב אחר שלב כיצד לעקוף סיסמת כניסה למחשב. זה גם יסביר כיצד לאפס את הסיסמה במידת הצורך.

שימוש בדיסק איפוס סיסמה

אם יצרת דיסק לאיפוס סיסמה לפני ששכחת את הסיסמה שלך, תוכל להשתמש בו כדי לאפס את הסיסמה שלך. לשם כך, הכנס את הדיסק למחשב שלך והפעל אותו מחדש. כאשר מופיע מסך הכניסה, לחץ על הקישור "אפס סיסמה". עקוב אחר ההוראות על המסך כדי לאפס את הסיסמה שלך.

שימוש בתוכנה של צד שלישי

אם אין לך דיסק לאיפוס סיסמה, תוכל להשתמש בתוכנה של צד שלישי כדי לעקוף את מסך הכניסה. ישנן תוכנות רבות זמינות שיכולות לעזור לך לעשות זאת. רוב התוכנות הללו הן ידידותיות למשתמש וקלות לשימוש.

שלב 1: הורד את התוכנה

השלב הראשון הוא הורדת התוכנה למחשב. אתה יכול למצוא מגוון תוכנות באינטרנט. בחר אחד שתואם למערכת ההפעלה של המחשב שלך.

שלב 2: התקן את התוכנה

לאחר שהורדת את התוכנה, התקן אותה במחשב שלך. בצע את ההוראות על המסך כדי להשלים את תהליך ההתקנה.

שימוש בשחזור מערכת

אם אין לך דיסק לאיפוס סיסמה או תוכנת צד שלישי, תוכל להשתמש בשחזור מערכת כדי לעקוף את מסך הכניסה. כדי לעשות זאת, הפעל מחדש את המחשב והקש על מקש "F8" במקלדת. פעולה זו תפתח את התפריט 'אפשרויות אתחול מתקדמות'. בחר באפשרות "מצב בטוח עם שורת פקודה" ולחץ על מקש "Enter". כאשר מופיע חלון שורת הפקודה, הקלד "rstrui.exe" והקש על מקש "Enter". פעולה זו תפעיל את תוכנית השירות לשחזור המערכת. עקוב אחר ההוראות על המסך כדי להשלים את תהליך שחזור המערכת.

איפוס הסיסמה

לאחר שעקפת את מסך הכניסה, תוכל לאפס את הסיסמה. כדי לעשות זאת, פתח את לוח הבקרה ובחר באפשרות "חשבונות משתמש". בחר את חשבון המשתמש שברצונך לאפס את הסיסמה עבורו ולחץ על כפתור "שנה סיסמה". עקוב אחר ההוראות על המסך כדי לאפס את הסיסמה.

סיכום

שכחת סיסמת הכניסה למחשב יכולה להיות טרחה אמיתית. למרבה המזל, יש דרכים לעקוף את מסך הכניסה ולקבל גישה למחשב שלך. מאמר זה סיפק הוראות שלב אחר שלב כיצד לעקוף סיסמת כניסה למחשב. זה גם הסביר כיצד לאפס את הסיסמה במידת הצורך. אם אתה זקוק לעזרה נוספת, תוכל לצפות במדריכים ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן