דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לגבות תוכן Gmail

כיצד לגבות תוכן Gmail

כיצד לגבות תוכן Gmail

מהו גיבוי של Gmail?

גיבוי Gmail הוא תהליך של יצירת עותק של הודעות האימייל, אנשי הקשר והיומנים שלך המאוחסנים בחשבון Gmail שלך. זה נעשה כדי להבטיח שיש לך עותק של כל הנתונים שלך למקרה שמשהו יקרה לחשבון שלך. גיבוי ג'ימייל הוא חלק חשוב מאבטחת הנתונים ויש לבצעו באופן קבוע.

כיצד לגבות תוכן Gmail

שלב 1: הורד את Google Takeout

הצעד הראשון בגיבוי תוכן Gmail שלך הוא הורדת Google Takeout. Google Takeout הוא כלי חינמי המאפשר לך לייצא את הנתונים שלך משירותי Google, כולל Gmail. כדי להוריד את Google Takeout, עבור אל takeout.google.com . ברגע שאתה באתר, לחץ על כפתור "הורד את הנתונים שלך".

שלב 2: בחר נתונים לגיבוי

לאחר שהורדת את Google Takeout, תתבקש לבחור את הנתונים שברצונך לגבות. אתה יכול לבחור לגבות את הודעות האימייל, אנשי הקשר והיומנים שלך. לאחר שבחרת את הנתונים שברצונך לגבות, לחץ על כפתור "הבא".

שלב 3: בחר פורמט קובץ ושיטת משלוח

לאחר שבחרתם את הנתונים שברצונכם לגבות, תתבקשו לבחור פורמט קובץ ושיטת מסירה. אתה יכול לבחור שהנתונים שלך יימסרו כקובץ ZIP או כקובץ Google Drive. אתה יכול גם לבחור להעביר את הנתונים שלך לכתובת האימייל שלך או לשירות אחסון בענן כגון Dropbox או Google Drive.

שלב 4: הורד את הנתונים שלך

לאחר שבחרת את פורמט הקובץ ושיטת המסירה שלך, תוכל ללחוץ על כפתור "צור ארכיון" כדי להתחיל בתהליך הגיבוי. לאחר מכן גוגל תיצור ארכיון של הנתונים שלך ותשלח אותם אליך. לאחר שתקבל את הארכיון, תוכל להוריד אותו ולאחסן אותו במקום בטוח.

סיכום

גיבוי תוכן Gmail שלך הוא חלק חשוב מאבטחת הנתונים. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל לגבות בקלות את הודעות הדוא"ל, אנשי הקשר והיומנים שלך. למידע נוסף על גיבוי תוכן Gmail שלך, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן