דף הבית » כיצד ניתן » כיצד להמיר את Gmail מאנגלית לעברית

כיצד להמיר את Gmail מאנגלית לעברית

כיצד להמיר את Gmail מאנגלית לעברית

שנה את הגדרות השפה ב-Gmail

שינוי השפה של חשבון Gmail שלך קל. לשם כך, פשוט בצע את השלבים הבאים: 1. היכנס לחשבון Gmail שלך. 2. לחץ על סמל גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה של העמוד. 3. בחר "הגדרות" מהתפריט הנפתח. 4. לחץ על הכרטיסייה "שפה". 5. בחר "עברית" מהתפריט הנפתח. 6. לחץ על "שמור שינויים" בתחתית העמוד. לאחר שתשנה את הגדרות השפה בג'ימייל, תוכל להשתמש בשפה העברית בכל ההיבטים של חשבון הג'ימייל שלך, כולל קריאה וכתיבת מיילים, חיבור הודעות חדשות וחיפוש מיילים.

הוסף עברית כשפה ב-Gmail

אם אינך רואה עברית כאופציה בהגדרות השפה, ייתכן שתצטרך להוסיף אותה כשפה ב-Gmail. לשם כך, בצע את השלבים הבאים: 1. היכנס לחשבון Gmail שלך. 2. לחץ על סמל גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה של העמוד. 3. בחר "הגדרות" מהתפריט הנפתח. 4. לחץ על הכרטיסייה "שפה". 5. לחץ על הלחצן "הוסף שפות". 6. בחר "עברית" מרשימת השפות הזמינות. 7. לחץ על "הוסף". לאחר שהוספתם עברית כשפה ב-Gmail, תוכלו לבחור בה כשפה המועדפת עליכם בהגדרות השפה.

שימוש בג'ימייל בעברית

לאחר ששינית את הגדרות השפה בג'ימייל לעברית, תוכל להשתמש בשפה העברית בכל ההיבטים של חשבון הג'ימייל שלך. זה כולל קריאה וכתיבת מיילים, חיבור הודעות חדשות וחיפוש אימיילים. ייתכן שתגלו גם שחלק ממרכיבי ממשק Gmail, כמו הכפתורים והתפריטים, יתורגמו לעברית. זה יכול להקל על השימוש בג'ימייל בעברית, שכן תוכל להבין את הממשק ביתר קלות.

שימוש בג'ימייל בעברית במכשירים ניידים

אם אתה משתמש בג'ימייל במכשיר נייד, כמו סמארטפון או טאבלט, תוכל גם לשנות את הגדרות השפה לעברית. לשם כך, בצע את השלבים הבאים: 1. פתח את אפליקציית Gmail במכשיר שלך. 2. הקש על סמל התפריט בפינה השמאלית העליונה של המסך. 3. בחר "הגדרות" מהתפריט. 4. הקש על "שפה". 5. בחר "עברית" מרשימת השפות הזמינות. לאחר ששינית את הגדרות השפה בג'ימייל לעברית, תוכל להשתמש בשפה העברית בכל ההיבטים של חשבון הג'ימייל שלך במכשיר הנייד שלך.

צפה בסרטון הדרכה

אם תרצו לצפות בסרטון הדרכה כיצד לשנות את הגדרות השפה בג'ימייל מאנגלית לעברית, תוכלו למצוא אחד כאן: youtube.com חפשו את הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן