דף הבית » כיצד ניתן » כיצד לבדוק אם טיסה אושרה

כיצד לבדוק אם טיסה אושרה

כיצד לבדוק אם טיסה אושרה

בדיקת מצב הטיסה באינטרנט

הדרך הקלה ביותר לבדוק אם הטיסה שלך אושרה היא להיכנס לאינטרנט ולבדוק את מצב הטיסה. לרוב חברות התעופה יש אתר שבו תוכלו לבדוק את מצב הטיסה שלכם. אתה יכול גם להשתמש באתרי צד שלישי כגון FlightStats או FlightAware כדי לבדוק את מצב הטיסה שלך. כל שעליכם לעשות הוא להזין את מספר הטיסה שלכם והאתר יגיד לכם אם הטיסה אושרה או לא.

מתקשר לחברת התעופה

אם אין לך גישה לאינטרנט, אתה תמיד יכול להתקשר לחברת התעופה כדי לבדוק אם הטיסה שלך אושרה. נציג שירות הלקוחות של חברת התעופה יוכל לומר לך אם הטיסה שלך אושרה או לא. תצטרך לספק להם את מספר הטיסה שלך ופרטים נוספים כגון שמך ותאריך הטיסה שלך.

בודק את האימייל שלך

אם הזמנת את הטיסה שלך באינטרנט, ייתכן שחברת התעופה שלחה לך אימייל המאשר את הטיסה שלך. אתה יכול לבדוק את האימייל שלך כדי לראות אם קיבלת דוא"ל אישור מחברת התעופה. המייל צריך להכיל את כל פרטי הטיסה שלך כמו מספר הטיסה, תאריך הטיסה וזמני ההמראה וההגעה.

בודקים בשדה התעופה

אם אתה עדיין לא יכול לאשר אם הטיסה שלך אושרה, אתה תמיד יכול ללכת לשדה התעופה ולבדוק עם צוות חברת התעופה. הם יוכלו להגיד לך אם הטיסה שלך אושרה או לא. ייתכן שהם גם יוכלו לספק לך מידע נוסף על הטיסה שלך, כגון זמני ההמראה וההגעה.

בדיקת כרטיס הטיסה שלך

אם יש לך עותק פיזי של כרטיס הטיסה שלך, תוכל לבדוק אם הוא אושר. לרוב הכרטיסים מודפס סטטוס "אושר" או "לא אושר". אם בכרטיס שלך כתוב "אושר", אז הטיסה שלך אושרה.

בדיקת הצהרת כרטיס האשראי שלך

אם שילמתם עבור הטיסה בכרטיס אשראי, תוכלו לבדוק את דף האשראי שלכם כדי לראות אם הסכום חויב. אם הסכום חויב, אז הטיסה שלך אושרה.

בדיקה עם סוכן נסיעות

אם הזמנת את הטיסה שלך דרך סוכן נסיעות, תוכל לפנות אליו כדי לבדוק אם הטיסה שלך אושרה. הם יוכלו להגיד לך אם הטיסה שלך אושרה או לא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן