דף הבית » כיצד ניתן » איך אני יכול לבדוק אם הדרכון שלי יגיע?

איך אני יכול לבדוק אם הדרכון שלי יגיע?

איך אני יכול לבדוק אם הדרכון שלי יגיע?

בדיקת סטטוס הדרכון שלך באינטרנט

הדרך הקלה ביותר לבדוק את סטטוס הדרכון שלך היא להשתמש במערכת סטטוס הדרכון המקוונת של מחלקת המדינה. כדי להשתמש במערכת, תצטרך לספק את שם המשפחה שלך, תאריך לידה וארבע הספרות האחרונות של מספר הביטוח הלאומי שלך. לאחר שהזנת את המידע הנדרש, המערכת תספק לך את סטטוס בקשת הדרכון שלך.

מתי אתה יכול לבדוק את סטטוס הדרכון שלך?

אתה יכול לבדוק את סטטוס הדרכון שלך מיד לאחר הגשת הבקשה. מערכת סטטוס הדרכון המקוונת של מחלקת המדינה זמינה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. עם זאת, יתכן שיחלפו עד ארבעה שבועות לעיבוד בקשת הדרכון שלך.

בדיקת סטטוס הדרכון שלך בטלפון

אם אתה מעדיף לבדוק את סטטוס הדרכון שלך בטלפון, אתה יכול להתקשר למרכז המידע הלאומי לדרכונים של מחלקת המדינה. המרכז זמין מ-8 בבוקר עד 22:00 שעון מזרח, שבעה ימים בשבוע. כשאתה מתקשר, תצטרך לספק את שם המשפחה שלך, תאריך לידה וארבע הספרות האחרונות של מספר הביטוח הלאומי שלך. לאחר מכן נציג שירות הלקוחות יספק לך את סטטוס בקשת הדרכון שלך.

איזה מידע תצטרך לספק?

כאשר אתה מתקשר למרכז המידע הלאומי לדרכונים, תצטרך לספק את שם המשפחה שלך, תאריך לידה וארבע הספרות האחרונות של מספר הביטוח הלאומי שלך. ייתכן שתתבקש גם לספק מידע נוסף כדי לאמת את זהותך. זה יכול לכלול את מספר הדרכון שלך, הכתובת שבה הגשת את בקשתך או התאריך שבו הגשת את הבקשה.

בדיקת סטטוס הדרכון שלך בדואר

אם תעדיף לבדוק את סטטוס הדרכון שלך בדואר, תוכל לשלוח בקשה בכתב למרכז המידע הלאומי לדרכונים. כשתשלח את בקשתך, תצטרך לכלול את שמך, תאריך לידה וארבע הספרות האחרונות של מספר הביטוח הלאומי שלך. ייתכן שתצטרך לספק מידע נוסף כדי לאמת את זהותך. מרכז המידע הלאומי לדרכונים יספק לך את סטטוס בקשת הדרכון שלך.

כמה זמן ייקח לקבל תגובה?

יכול לקחת עד שלושה שבועות עד לקבלת תשובה ממרכז המידע הלאומי לדרכונים. אם לא קיבלת מענה לאחר שלושה שבועות, תוכל להתקשר למוקד בטלפון 1-877-487-2778 כדי לבדוק את סטטוס בקשתך.

סיכום

אם אתה ממתין שהדרכון שלך יגיע, ישנן כמה דרכים שבהן תוכל לבדוק את סטטוס בקשת הדרכון שלך. אתה יכול לבדוק את סטטוס הדרכון שלך באינטרנט, בטלפון או בדואר. לכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה ולכן חשוב לבחור את המתאימה לכם ביותר. עם קצת סבלנות, בקרוב תקבלו את הדרכון ביד ותהיו מוכנים לטייל בעולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן