דף הבית » כיצד ניתן » כיצד אוכל לגלות את סוג הדם שלי?

כיצד אוכל לגלות את סוג הדם שלי?

כיצד אוכל לגלות את סוג הדם שלי?

מהו סוג דם?

סוג דם הוא סיווג דם המבוסס על נוכחות או היעדר אנטיגנים מסוימים על פני השטח של תאי דם אדומים. סוג הדם נקבע על ידי מערכת ABO וגורם Rh. למערכת ABO ארבעה סוגי דם: A, B, AB ו-O. גורם ה-Rh הוא חיובי או שלילי.

כיצד אוכל לגלות את סוג הדם שלי?

בדוק את התיעוד הרפואי שלך

הדרך הקלה ביותר לגלות את סוג הדם שלך היא לבדוק את התיעוד הרפואי שלך. הרופא או ספק שירותי הבריאות שלך צריכים לרשום את סוג הדם שלך. אתה יכול לפנות לרופא או לספק שירותי בריאות כדי לקבל עותק של התיעוד הרפואי שלך.

בקש בדיקת דם

אם אין לך גישה לרשומות הרפואיות שלך, תוכל לבקש בדיקת דם כדי לקבוע את סוג הדם שלך. בדיקת דם היא הליך פשוט הכולל לקיחת דגימה מהדם שלך ובדיקת נוכחותם של אנטיגנים מסוימים. הרופא או הרופא שלך יכולים להזמין עבורך בדיקת דם.

שאל את ההורים שלך

אם נולדת בארצות הברית, ייתכן שהורייך יודעים את סוג הדם שלך. ההורים שלך יכולים לבקש מהרופא או מספק שירותי הבריאות שלהם עותק של תעודת הלידה שלך, שאמור לכלול את סוג הדם שלך.

גלה זאת באמצעות בדיקת DNA

אתה יכול גם לגלות את סוג הדם שלך באמצעות בדיקת DNA. בדיקות DNA הופכות פופולריות יותר ויותר וזמינות ממגוון חברות. בדיקת DNA כוללת לקיחת דגימה של הרוק או הדם שלך ובדיקת נוכחותם של סמנים גנטיים מסוימים. התוצאות של בדיקת DNA יכולות לומר לך את סוג הדם שלך.

מה עלי לעשות אם אני לא זוכר את סוג הדם שלי?

אם אינך זוכר את סוג הדם שלך, חשוב לברר זאת בהקדם האפשרי. עליך לפנות לרופא או לספק שירותי הבריאות שלך כדי לקבל עותק מהתיעוד הרפואי שלך או להזמין בדיקת דם. אתה יכול גם לשאול את ההורים שלך או לעשות בדיקת DNA כדי לגלות את סוג הדם שלך.

  • בדוק את התיעוד הרפואי שלך
  • בקש בדיקת דם
  • תשאל את ההורים שלך
  • גלה זאת באמצעות בדיקת DNA

למידע נוסף על איך לגלות את סוג הדם שלך, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן