דף הבית » איך קוראים » זמר מודיע: מי שר את השיר?

זמר מודיע: מי שר את השיר?

זמר מודיע: מי שר את השיר?

זמר מודיע: מי שר את השיר?

Informer הוא שיר פופולרי של אמן הרגאיי פיוז'ן הקנדי סנואו. השיר שוחרר בשנת 1992 והפך במהירות ללהיט בארצות הברית, קנדה ובריטניה. השיר זכה להצלחה גדולה, הגיע למקום הראשון ב-Billboard Hot 100 ונשאר שם שבעה שבועות. זה היה גם להיט גדול בבריטניה, והגיע למקום השני במצעד הסינגלים הבריטי. השיר נכתב על ידי Snow והפיק על ידי MC Shan. השיר דוגם את שיר הרגאיי הקלאסי "The Guns of Navarone" של The Skatalites. השיר עוסק באדם שהואשם בפשע שלא ביצע ונאלץ להודיע על חבריו על מנת להימנע ממאסר. השיר זכה להצלחה גדולה עבור שלג, והוא עזר להשיק את הקריירה שלו. הוא המשיך והוציא עוד כמה אלבומים וסינגלים, אבל אף אחד מהם לא השתווה להצלחה של Informer. הוא עדיין פעיל בתעשיית המוזיקה וממשיך לטייל ולהופיע.

המשמעות של השיר

השיר עוסק באדם שהואשם בפשע שלא ביצע ונאלץ להודיע על חבריו כדי להימנע ממאסר. השיר הוא פרשנות על מערכת המשפט הפלילי וכיצד ניתן להשתמש בו כדי לתמרן אנשים לעשות דברים שהם לא רוצים לעשות. השיר גם מדבר על כוחה של חברות ונאמנות, שכן האיש בשיר בוחר להישאר נאמן לחבריו למרות שזה אומר שהוא ייכנס לכלא.

הקליפ של המוזיקה

הקליפ של Informer בוים על ידי ג'וליאן טמפל וצולם בטורונטו, קנדה. הסרטון מציג את סנואו וחבריו במקומות שונים ברחבי העיר. הסרטון זכה להצלחה גדולה והיה מועמד למספר פרסים, כולל פרס גראמי עבור הקליפ הטוב ביותר.

השוואה מהירה

שִׁיר אמן שנה שוחררה
מוֹדִיעַ שֶׁלֶג 1992

לסיכום, Informer הוא שיר פופולרי של אמן הפיוז'ן הרגאיי הקנדי Snow. השיר שוחרר בשנת 1992 והפך במהירות ללהיט בארצות הברית, קנדה ובריטניה. השיר זכה להצלחה גדולה, הגיע למקום הראשון ב-Billboard Hot 100 ונשאר שם שבעה שבועות. השיר עוסק באדם שהואשם בפשע שלא ביצע ונאלץ להודיע על חבריו כדי להימנע ממאסר. השיר זכה להצלחה גדולה עבור סנו, והוא עזר להשיק את הקריירה שלו. הקליפ של Informer בוים על ידי ג'וליאן טמפל וצולם בטורונטו, קנדה. הסרטון זכה להצלחה גדולה והיה מועמד למספר פרסים, כולל פרס גראמי עבור הקליפ הטוב ביותר. למידע נוסף על השיר והאמן, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן