דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הזאב של ג'ון סנואו?

מה שמו של הזאב של ג'ון סנואו?

מה שמו של הזאב של ג'ון סנואו?

מה שמו של הזאב של ג'ון סנואו?

ג'ון סנואו הוא דמות אהובה ביקום משחקי הכס, והזאב שלו אינו יוצא דופן. הזאב, שהוא סמל לנאמנות וחוזק, הוא חלק בלתי נפרד מדמותו של ג'ון. אבל מה שמו של הזאב של ג'ון סנואו? התשובה היא רוח רפאים. רוח רפאים הוא זאב לבן, שהוא זן של זאב גדול וחזק יותר מזאב רגיל. Ghost נאמן לג'ון ולעתים קרובות נראה לצידו. רוח רפאים היא גם סמל לחוזק ולאומץ של ג'ון, ולעתים קרובות רואים אותו מגן עליו בקרב.

חבילת הדיזאב

ג'ון סנואו הוא לא הדמות היחידה ביקום משחקי הכס שיש לה זאב נורא. למעשה, ישנם שישה זאבים נוראים בסדרה. הזאבים המזיקים הם חלק מלהקה, וכל אחד נקרא על שם בן משפחת סטארק. שאר הזאבים הקשים בלהקה הם:

  • נימריה – אריה סטארק
  • ליידי – סאנסה סטארק
  • רוח אפורה – רוב סטארק
  • שאגידוג – ריקון סטארק
  • קיץ – בראן סטארק

הזאבים הקשים נאמנים לבני משפחתם סטארק, ולעתים קרובות הם נראים מגינים עליהם בקרב.

השוואה מהירה

שֵׁם בעלים מראה חיצוני
רוּחַ ג'ון סנואו לבן
נימריה אריה סטארק אפור
גברת סאנסה סטארק בצבע שמנת
רוח אפורה רוב סטארק אפור
שאגידוג ריקון סטארק שָׁחוֹר
קַיִץ בראן סטארק בצבע שמנת

הזאבים המזיקים הם חלק חשוב ביקום משחקי הכס, והם סמל לנאמנות וכוח. הם גם מזכירים את החוזק והאומץ של משפחת סטארק.

דעה אישית

אני חושב שהזאבים המזיקים הם סמל נהדר לנאמנות וכוח ביקום משחקי הכס. הם מזכירים את האומץ והחוסן של משפחת סטארק, והם סמל לתקווה לעתיד. אני גם חושב ש-Ghost הוא ייצוג נהדר של הכוח והאומץ של ג'ון סנואו. הוא נאמן לג'ון ולעתים קרובות נראה מגן עליו בקרב. לסיכום, הזאב של ג'ון סנואו נקרא Ghost. רוח רפאים הוא זאב לבן, והוא סמל לנאמנות וכוח. הוא נאמן לג'ון ולעתים קרובות נראה מגן עליו בקרב. הזאבים האחרים בלהקה הם Nymeria, Lady, Grey Wind, Shaggydog וסאמר. הזאבים המזיקים הם חלק חשוב ביקום משחקי הכס, והם סמל לנאמנות וכוח. הם גם מזכירים את החוזק והאומץ של משפחת סטארק. למידע נוסף על הזאבים המזעזעים ביקום משחקי הכס, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן