דף הבית » מתי כדאי » הנקה כל עוד אתה צריך

הנקה כל עוד אתה צריך

הנקה כל עוד אתה צריך

יתרונות ההנקה

הטבות לתינוק

חלב אם הוא המזון המושלם לתינוק שלך. הוא מספק את כל אבות המזון שהתינוק שלך זקוק להם בששת החודשים הראשונים לחייו. חלב אם גם עוזר להגן על תינוקך מפני מחלות וזיהומים. הוא מכיל נוגדנים שעוזרים לתינוקך להדוף חיידקים ווירוסים.

הטבות לאמא

הנקה יכולה לעזור לך ליצור קשר עם התינוק שלך. זה גם יכול לעזור לך לרדת במשקל לאחר ההריון ועלול להפחית את הסיכון לסרטן השד והשחלות. הנקה יכולה גם לעזור לך לחסוך כסף מכיוון שאתה לא צריך לקנות פורמולה.

כמה זמן כדאי להניק?

המלצות האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים

האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה להניק לתינוקות באופן בלעדי בששת החודשים הראשונים לחייהם. לאחר מכן, תוכלי להמשיך להניק תוך הכנסת מזונות אחרים עד לגיל שנה של תינוקך לפחות. לאחר מכן, תוכלי להמשיך להניק כל עוד את ותינוקך רוצים.

המלצות ארגון הבריאות העולמי

ארגון הבריאות העולמי ממליץ לתינוקות להניק אך ורק בששת החודשים הראשונים לחייהם. לאחר מכן, תוכלי להמשיך להניק תוך הכנסת מזונות אחרים עד לגיל שנתיים לפחות. לאחר מכן, תוכלי להמשיך להניק כל עוד את ותינוקך רוצים.

טיפים להצלחת הנקה

מצא תמיכה

מערכת תמיכה יכולה להקל על ההנקה. שוחח עם הרופא שלך, יועצת הנקה או קבוצת תמיכה בהנקה. הם יכולים לספק עצות מועילות ולענות על כל שאלה שיש לך.

תרגיש נוח

וודא שאתה מרגיש בנוח כשאתה מניקה. השתמש בכריות כדי לתמוך בגב ובזרועותיך. ודא שהתינוק שלך נמצא במצב נוח. אתה יכול גם לנסות תנוחות שונות כדי למצוא אחד שנוח לך ולתינוק שלך.

אכלו תזונה מאוזנת

אכילת תזונה מאוזנת חשובה להנקה. ודא שאתה מקבל מספיק קלוריות וחומרים מזינים. שתו הרבה נוזלים ואכלו מזונות עשירים בחלבון, סידן וברזל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן