דף הבית » למה אני » הלשכה החמישית: למה אני שונא את הצבא

הלשכה החמישית: למה אני שונא את הצבא

הלשכה החמישית: למה אני שונא את הצבא

מבוא

The Chamber Five היא קבוצה של חמישה אנשי צבא לשעבר שהתכנסו כדי לדבר על החוויות שלהם בצבא ולמה הם שונאים את זה. הקבוצה מורכבת מארבעה חיילים משוחררים וחייל אחד בשירות פעיל, שלכל אחד יש סיפור ייחודי משלו. באמצעות סיפוריהם, הם מקווים לשפוך אור על הנושאים שעמם התמודדו בזמן שירותם ולעזור לאחרים להבין מדוע בחרו לעזוב את הצבא.

מאבקי חיי הצבא

חמש הלשכה התמודדו כולם עם מאבקים שונים בזמן שירתו בצבא. עבור חלקם, זו הייתה התחושה שהם לא מוערכים ולא מוערכים. אחרים הרגישו שהם קיבלו יחס לא הוגן או שקיבלו משימות שהן מעבר ליכולותיהם. אחרים התמודדו עם אפליה וגזענות מצד עמיתיהם וממונים עליהם. כל החוויות הללו גרמו להם להרגיש שלא מכבדים אותם או מעריכים אותם כאנשי צבא.

השפעת המלחמה

גם החמישייה של החדר חוו את ההשפעות ההרסניות של המלחמה. הם ראו חברים ובני משפחה נהרגים או נפצעים בקרב. הם התמודדו עם הפחד וחוסר הוודאות שהם נמצאים באזור מלחמה. הם גם התמודדו עם הטראומה הפסיכולוגית של ראיית ההרס והסבל שנגרמו ממלחמה. לחוויות אלו הייתה השפעה מתמשכת על חייהם וגרמו להם להבין שמלחמה היא לא התשובה.

עלות השירות

הלשכה החמישית דנה גם בעלות הכספית של השירות בצבא. כולם התמודדו עם מצוקה כלכלית בשל השכר הנמוך והעדר הטבות. הם גם נאלצו להתמודד עם העלות הגבוהה של הטיפול הרפואי ועם הקושי לחזור לחיים אזרחיים. המאבקים הכספיים הללו גרמו להם להבין שעלות השירות בצבא גבוהה מדי עבור אנשים רבים.

חוסר התמיכה

חמש הלשכה דנו גם בחוסר התמיכה שקיבלו מהצבא. הם הרגישו שלא ניתנו להם המשאבים או התמיכה שהם צריכים כדי להצליח. הם גם הרגישו שלא ניתנה להם ההכרה הראויה על שירותם. חוסר התמיכה הזה גרם להם להרגיש שהם לא מוערכים או מוערכים כאנשי צבא.

חוסר הכבוד

חמש הלשכה דנו גם בחוסר הכבוד שקיבלו מעמיתיהם ומממונים עליהם. הם הרגישו כאילו לא מכבדים אותם על השירות שלהם וטופלו בצורה לא הוגנת. חוסר הכבוד הזה גרם להם להרגיש שהם לא מוערכים כחברים בצבא וגרם להם להבין שהצבא הוא לא מקום שאפשר לכבד או להעריך אותם.

סיכום

חמש הקאמריות התכנסו כדי לחלוק את הסיפורים והחוויות שלהם בצבא. באמצעות סיפוריהם, הם מקווים לשפוך אור על הנושאים שעמם התמודדו בזמן שירותם ולעזור לאחרים להבין מדוע בחרו לעזוב את הצבא. הם גם מקווים להעלות את המודעות למאבקים שעמם מתמודדים ותיקים רבים ולעזור לאחרים להבין מדוע הם שונאים את הצבא.

אֶמְצָעִי

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן