דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת Quantico?

היכן ממוקמת Quantico?

היכן ממוקמת Quantico?

מה זה קוונטיקו?

קוונטיקו היא עיירה הממוקמת במחוז פרינס וויליאם, וירג'יניה, ארצות הברית. הוא ממוקם בצומת הדרכים של הכביש המהיר 95 וכביש 1 של ארה"ב, כ-40 מייל (64 ק"מ) דרומית לוושינגטון די.סי. האוכלוסייה הייתה 480 במפקד 2010.

היכן ממוקמת Quantico?

קוונטיקו ממוקמת בחלק המזרחי של מחוז פרינס וויליאם, וירג'יניה, כ-40 מייל (64 ק"מ) דרומית לוושינגטון די.סי. היא גובלת בנהר הפוטומק בצפון, בנהר אוקוקוון במזרח ובנחל קוונטיקו בצפון. דָרוֹם. העיירה ממוקמת בצומת הכביש המהיר 95 וכביש 1 של ארה"ב.

אזורים מסביב

קוונטיקו מוקפת במספר עיירות וערים אחרות, כולל דמפריס, משולש, וודברידג', אוקוקוואן ומנסאס. זה גם קרוב לבסיס חיל הנחתים Quantico, שנמצא ממש דרומית לעיר.

אטרקציות בקרבת מקום

קוונטיקו היא ביתם של מספר אטרקציות, כולל המוזיאון הלאומי של חיל הנחתים, המוזיאון הלאומי של מוזיאון התעופה של חיל הנחתים, ובית הקברות הלאומי של קוונטיקו. העיירה גם קרובה למספר פארקים, כולל פארק יער הנסיך וויליאם, מקלט חיות הבר הלאומי של מפרץ אוקוקוואן, ושמורת אזור הטבע קוונטיקו קריק.

סיכום

קוונטיקו היא עיירה הממוקמת במחוז פרינס וויליאם, וירג'יניה, ארצות הברית. היא ממוקמת בצומת הכבישים הבין-מדינתיים 95 וכביש 1 של ארה"ב, כ-40 מייל (64 ק"מ) דרומית לוושינגטון הבירה. העיירה מוקפת במספר עיירות וערים אחרות, והיא קרובה לבסיס חיל הנחתים Quantico ו- מספר פארקים ואטרקציות.

המיקום של קוונטיקו

אוכלוסיית קוונטיקו

אזורי הסביבה של קוונטיקו

אטרקציות בקרבת מקום של Quantico

המוזיאון הלאומי של חיל הנחתים

המוזיאון הלאומי של מוזיאון התעופה של חיל הנחתים

בית הקברות הלאומי קוונטיקו

פארק יער הנסיך וויליאם

מקלט חיות הבר הלאומי Occoquan Bay

שמורת אזור הטבע Quantico Creek

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן