דף הבית » איפה נמצאת » איפה בורגס ממוקם?

איפה בורגס ממוקם?

איפה בורגס ממוקם?

איפה בורגס ממוקם?

Burgess ממוקם בחוף המזרחי של וירג'יניה

בורגס היא קהילה קטנה שאינה מאוגדת במחוז נורת'המפטון, וירג'יניה, ארצות הברית. הוא ממוקם על החוף המזרחי של וירג'יניה, כ-20 מייל (32 ק"מ) צפונית לקייפ צ'ארלס.

היסטוריה של בורגס

בורגס התיישב לראשונה באמצע שנות ה-1700 והיה ידוע במקור בשם "פינת בורגס". הוא נקרא על שם משפחת ברג'ס, שהיו בין המתיישבים הראשונים באזור. מאוחר יותר שונה שם הקהילה ל"בורגס" ב-1885.

הגיאוגרפיה של בורגס

בורגס ממוקמת בחלק הצפוני של מחוז נורת'המפטון, כ-20 מייל (32 ק"מ) צפונית לקייפ צ'ארלס. הקהילה ממוקמת על החוף המזרחי של וירג'יניה, בין מפרץ צ'ספיק והאוקיינוס האטלנטי.

דמוגרפיה של בורגס

לפי מפקד האוכלוסין של 2010, ברג'ס מנתה 1,066 תושבים. האוכלוסייה היא בעיקר לבנה, עם מיעוט אפרו-אמריקאי קטן.

הכלכלה של בורגס

בורגס היא בעיקר קהילה כפרית, עם מגזר מסחרי קטן. הענפים העיקריים באזור הם חקלאות ודיג.

אטרקציות בבורגס

ברג'ס היא ביתם של מספר אטרקציות פופולריות, כולל מקלט חיות הבר המזרחי של וירג'יניה, המוזיאון ההיסטורי של מחוז נורת'המפטון ומרכז הירידים של מחוז נורת'המפטון.

תחבורה בבורגס

בורגס משרת על ידי כביש מדינת וירג'יניה 13, העובר דרך הקהילה. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה האזורי סליסברי-אושן סיטי וויקומיקו, הממוקם כ-30 מייל (48 ק"מ) דרומית לבורגס.

תקציר של בורגס

בורגס היא קהילה קטנה שאינה מאוגדת במחוז נורת'המפטון, וירג'יניה, הממוקמת בחוף המזרחי של וירג'יניה, כ-20 מייל (32 ק"מ) צפונית לקייפ צ'ארלס. הקהילה היא בעיקר לבנה, עם מיעוט אפרו-אמריקאי קטן. הענפים העיקריים באזור הם חקלאות ודיג. ברג'ס היא ביתם של מספר אטרקציות פופולריות, כולל מקלט חיות הבר המזרחי של וירג'יניה, המוזיאון ההיסטורי של מחוז נורת'המפטון ומרכז הירידים של מחוז נורת'המפטון.

סיכום טבלה של בורגס

מקום אוּכְלוֹסִיָה כַּלְכָּלָה אטרקציות הוֹבָלָה
החוף המזרחי של וירג'יניה 1,066 חקלאות ודיג מקלט חיות הבר הלאומי החוף המזרחי של וירג'יניה, המוזיאון ההיסטורי של מחוז נורת'המפטון, מרכז הירידים של מחוז נורת'המפטון כביש מדינת וירג'יניה 13, נמל התעופה האזורי של וויקומיקו של סליסברי-אושן סיטי

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן