דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת קנדה?

היכן ממוקמת קנדה?

היכן ממוקמת קנדה?

היכן ממוקמת קנדה?

מיקום גאוגרפי

קנדה ממוקמת בצפון אמריקה, גובלת בארצות הברית בדרום ובאוקיינוס הארקטי בצפון. קנדה היא המדינה השנייה בגודלה בעולם בשטח כולל, המשתרעת מהאוקיינוס האטלנטי במזרח ועד לאוקיינוס השקט במערב.

מחוזות וטריטוריות

קנדה מורכבת מ-10 מחוזות ושלושה טריטוריות. המחוזות הם אלברטה, קולומביה הבריטית, מניטובה, ניו ברונסוויק, ניופאונדלנד ולברדור, נובה סקוטיה, אונטריו, האי הנסיך אדוארד, קוויבק וססקצ'ואן. השטחים הם הטריטוריות הצפון-מערביות, נונאווט ויוקון.

הִיסטוֹרִיָה

קנדה הייתה מיושבת לראשונה על ידי עמים ילידים ולאחר מכן נתבעה על ידי הצרפתים והבריטים. קנדה הפכה לאומה עצמאית ב-1867 ומאז הפכה לאומה רב-תרבותית ודו-לשונית. קנדה חברה כעת בחבר העמים וב-G7.

תַרְבּוּת

קנדה היא מדינה רב תרבותית עם אוכלוסייה מגוונת. זה ביתם של אנשים ממוצא אתני, דתות ושפות שונות. קנדה היא גם ביתם של עמים ילידים רבים, בעלי תרבות והיסטוריה ייחודית.

כַּלְכָּלָה

לקנדה יש כלכלה חזקה ומגוונת. זוהי אחת המדינות העשירות בעולם, עם רמת חיים גבוהה. קנדה היא יצואנית גדולה של אנרגיה, מינרלים ומוצרים חקלאיים.

תיירות

קנדה היא יעד תיירותי פופולרי, עם הרבה נופים וערים יפות שאפשר לחקור. קנדה היא גם ביתם של פארקים לאומיים רבים ואטרקציות אחרות.

משאבים חיצוניים

למידע נוסף על קנדה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן