דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת קורדובה?

היכן ממוקמת קורדובה?

היכן ממוקמת קורדובה?

היכן ממוקמת קורדובה?

קורדובה היא עיר הממוקמת בדרום ספרד, בקהילה האוטונומית של אנדלוסיה. זוהי בירת מחוז קורדובה והיא ממוקמת על גדות נהר גוואדלקוויר. העיר היא יעד תיירותי מרכזי, הידוע בהיסטוריה העשירה, התרבות והארכיטקטורה שלה. קורדובה היא ביתם של כמה מהאנדרטאות המרשימות ביותר בספרד, כמו ה-Mezquita, מסגד לשעבר שכיום הוא כנסייה קתולית, וה-Alcazar de los Reyes Cristianos, ארמון שנבנה על ידי המלכים הנוצרים.

היסטוריה של קורדובה

קורדובה נוסדה על ידי הרומאים במאה ה-2 לפני הספירה ולאחר מכן נכבשה על ידי הוויזיגותים במאה ה-5. בשנת 711, היא נכבשה על ידי המורים והפכה לבירת האמירות האסלאמית של קורדובה. תחת השלטון המוסלמי, העיר פרחה והפכה לאחת הערים החשובות באירופה. בשנת 1236, היא נכבשה מחדש על ידי הנוצרים והפכה לחלק מממלכת קסטיליה.

קורדובה היום

כיום, קורדובה היא עיר תוססת עם אוכלוסייה של למעלה מ-320,000 איש. זהו יעד תיירותי פופולרי, הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והארכיטקטורה שלו. העיר היא ביתם של כמה מהאנדרטאות המרשימות ביותר בספרד, כמו ה-Mezquita וה-Alcazar de los Reyes Cristianos. קורדובה היא גם ביתם של מספר אוניברסיטאות ומהווה מרכז חשוב ללמידה ומחקר.

דברים לעשות בקורדובה

קורדובה היא מקום נהדר לבקר בו בשל התרבות העשירה, ההיסטוריה והארכיטקטורה שלה. יש מספר דברים לעשות בעיר, כמו ביקור ב-Mezquita וב-Alcazar de los Reyes Cristianos, לחקור את הרחובות הצרים של הרובע היהודי, ולטייל לאורך גדות נהר ה-Guadalquivir. יש גם מספר מוזיאונים, גלריות ופארקים שאפשר לחקור.

הגעה לקורדובה

קורדובה נגישה בקלות באמצעות אוויר, רכבת ואוטובוס. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה של קורדובה, שנמצא כ-20 קילומטרים ממרכז העיר. ישנם גם מספר שירותי רכבת ואוטובוסים המחברים את קורדובה לערים אחרות בספרד.

רשימת דברים לעשות בקורדובה:

  • בקר במזקיטה
  • חקור את הרובע היהודי
  • צאו לטייל לאורך גדות נהר הגואדלקוויר
  • בקרו ב-Alcazar de los Reyes Cristianos
  • חקור את המוזיאונים, הגלריות והפארקים

למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן