דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת סינגפור?

היכן ממוקמת סינגפור?

היכן ממוקמת סינגפור?

היכן ממוקמת סינגפור?

סינגפור היא מדינה קטנה הממוקמת בדרום מזרח אסיה

סינגפור היא מדינה קטנה הממוקמת בדרום מזרח אסיה. זוהי עיר מדינה ריבונית ואיים המורכבת מ-63 איים, כולל האי הראשי, המכונה בדרך כלל האי סינגפור. סינגפור גובלת במיצרי מלאקה ובים סין הדרומי. הוא ממוקם רק 137 קילומטרים (85 מייל) צפונית לקו המשווה, בקצה הדרומי של חצי האי המלאי. סינגפור ממוקמת בין מלזיה ואינדונזיה, ונמצאת ממש דרומית לקו המשווה.

סינגפור היא מדינה מפותחת מאוד

סינגפור היא מדינה מאוד מפותחת והיא אחת המדינות המשגשגות בעולם. יש לה כלכלת שוק חופשי מפותחת מאוד והיא מדורגת ככלכלה השנייה בתחרותית בעולם. סינגפור היא מרכז פיננסי ומסחר מרכזי באסיה, ובה נמצא הנמל העמוס ביותר בעולם. בנוסף לכלכלתה החזקה, סינגפור ידועה גם בסביבה הנקייה והירוקה שלה, ובשיעור הפשיעה הנמוך שלה.

סינגפור היא חברה רב-תרבותית

סינגפור היא חברה רב-תרבותית, עם אוכלוסייה של למעלה מ-5.6 מיליון איש. רוב האוכלוסייה היא סינית, ואחריה מלזים, הודים וקבוצות אתניות אחרות. סינגפור היא מדינה חילונית, והיא ביתם של דתות רבות ושונות, כולל בודהיזם, נצרות, הינדואיזם ואיסלאם. המדינה ידועה גם במטבח המגוון שלה, שהוא שילוב של טעמים סיניים, מלאיים והודיים.

סינגפור היא מרכז אזורי חשוב

סינגפור היא מרכז אזורי חשוב, והיא ביתם של עסקים וארגונים בינלאומיים רבים. זהו מרכז תחבורה מרכזי, עם רשת נרחבת של כבישים, מסילות רכבת ושדות תעופה. סינגפור היא גם מרכז חינוכי חשוב, עם אוניברסיטאות ומוסדות מחקר רבים ברמה עולמית.

למידע נוסף על סינגפור

למידע נוסף על סינגפור, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן