דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת פיטסבורג?

היכן ממוקמת פיטסבורג?

היכן ממוקמת פיטסבורג?

היכן ממוקמת פיטסבורג?

פיטסבורג ממוקמת במדינת פנסילבניה בארצות הברית של אמריקה. הוא ממוקם במפגש הנהרות אלגני ומונונגהלה, היוצרים את נהר אוהיו. זהו מושב המחוז של מחוז אלגני והעיר השנייה בגודלה במדינה. פיטסבורג היא מרכז כלכלי, תרבותי וחינוכי מרכזי באזור.

היסטוריה של פיטסבורג

פיטסבורג נוסדה בשנת 1758 על ידי הגנרל הבריטי ג'ון פורבס ונקראה על שמו של ויליאם פיט, ראש ממשלת בריטניה הגדולה. העיר גדלה במהירות והפכה למרכז תעשייתי מרכזי ולמרכז תחבורה מרכזי. בסוף המאה ה-19, פיטסבורג הייתה מרכז תעשיית הפלדה בארצות הברית, והעיר נודעה כ"עיר הפלדה".

הגיאוגרפיה של פיטסבורג

פיטסבורג ממוקמת במערב פנסילבניה, כ-80 מייל (130 ק"מ) מזרחית לגבול אוהיו. הוא ממוקם במפגש הנהרות אלגני ומונונגהלה, היוצרים את נהר אוהיו. העיר ממוקמת על רמת אלגני, רמה גדולה המכסה חלק גדול ממערב פנסילבניה. לעיר שטח כולל של 58.3 מיילים רבועים (151.1 קמ"ר).

האקלים של פיטסבורג

בפיטסבורג יש אקלים יבשתי לח, עם חורפים קרים וקיץ חם. הטמפרטורה השנתית הממוצעת היא 47.5 מעלות צלזיוס (8.6 מעלות צלזיוס). כמות המשקעים השנתית הממוצעת היא 41.7 אינץ' (1,059 מ"מ). העיר מקבלת בממוצע 48 אינץ' (1,219 מ"מ) של שלג מדי שנה.

דמוגרפיה של פיטסבורג

נכון לשנת 2019, אוכלוסיית פיטסבורג הייתה 302,407. בעיר יש צפיפות אוכלוסין של 5,182 אנשים לכל מייל מרובע (2,000/קמ"ר). ההרכב הגזעי של העיר הוא 66.2% לבנים, 25.7% אפרו-אמריקאים, 3.2% אסייתים ו-4.9% אחרים.

הכלכלה של פיטסבורג

פיטסבורג היא מרכז כלכלי מרכזי באזור. העיר היא ביתם של חברות Fortune 500 רבות, כולל US Steel, PPG Industries ו-HJ Heinz. העיר היא גם ביתם של מספר אוניברסיטאות ומכללות, כולל אוניברסיטת קרנגי מלון ואוניברסיטת פיטסבורג, שהן מעסיקות מרכזיות באזור.

התרבות של פיטסבורג

פיטסבורג ידועה בסצנת התרבות התוססת שלה. העיר היא ביתם של מוזיאונים רבים, גלריות אמנות ותיאטראות. העיר היא גם ביתם של כמה קבוצות ספורט מקצועיות, כולל פיטסבורג סטילרס (NFL), פיטסבורג פינגווינס (NHL) ופיטסבורג פיראטים (MLB).

תחבורה בפיטסבורג

פיטסבורג מוגשת על ידי רשות הנמלים של מחוז אלגני, המפעילה רשת של קווי אוטובוס ורכבת קלה ברחבי העיר. העיר מוגשת גם על ידי קווי אוטובוס אמטרק וגרייהאונד, כמו גם נמל התעופה הבינלאומי של פיטסבורג.

עובדות על פיטסבורג

  • פיטסבורג היא העיר השנייה בגודלה במדינת פנסילבניה.
  • העיר היא ביתם של חברות Fortune 500 רבות.
  • פיטסבורג היא ביתם של מספר קבוצות ספורט מקצועיות.
  • העיר מוגשת על ידי רשות הנמלים של מחוז אלגני.
  • פיטסבורג היא ביתם של מספר אוניברסיטאות ומכללות.

למידע נוסף על פיטסבורג, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן