דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת העיר וינה?

היכן ממוקמת העיר וינה?

היכן ממוקמת העיר וינה?

היכן ממוקמת העיר וינה?

וינה היא בירת אוסטריה והעיר הגדולה במדינה. הוא ממוקם במזרח המדינה, על גדות נהר הדנובה. וינה ממוקמת בחלק הצפון-מזרחי של האלפים, כ-60 מייל (97 ק"מ) מערבית לצ'כיה וסלובקיה, וכ-200 מייל (320 ק"מ) דרומית לגרמניה.

מיקום באירופה

וינה ממוקמת בחלק המזרחי של אוסטריה, בחלק הצפון מזרחי של האלפים. היא גובלת עם צ'כיה וסלובקיה במזרח, הונגריה בדרום, סלובניה בדרום מערב וגרמניה בצפון מערב. וינה גם קרובה לגבולות איטליה, שוויץ וליכטנשטיין.

הגיאוגרפיה של וינה

וינה ממוקמת בעמק על גדות נהר הדנובה. העיר מחולקת ל-23 רובעים שלכל אחד אופי ואטרקציות ייחודיות משלו. וינה מוקפת בגבעות והרים, כולל יערות וינה, האלפים של וינה ואגן וינה.

אקלים בוינה

בווינה יש אקלים ממוזג עם קיץ חמים וחורף קר. הטמפרטורה הממוצעת בקיץ היא סביב 25°C (77°F), בעוד שבחורף היא בסביבות 0°C (32°F). העיר זוכה בממוצע של 1,000 מ"מ (39 אינץ') של משקעים בשנה.

כלכלת וינה

וינה היא אחד המרכזים הכלכליים החשובים באירופה. הוא ביתם של חברות רב לאומיות, בנקים ועסקים אחרים. העיר היא גם יעד תיירותי מרכזי, עם יותר מ-7 מיליון מבקרים מדי שנה.

אוכלוסיית וינה

וינה היא העיר המאוכלסת ביותר באוסטריה, עם אוכלוסייה מוערכת של 1.9 מיליון תושבים. העיר היא ביתם של אוכלוסייה מגוונת, עם אנשים מכל העולם שחיים ועובדים בוינה.

טבלת מיקומה של וינה

מדינה יַבֶּשֶׁת
אוֹסְטְרֵיָה אֵירוֹפָּה

עובדות על וינה

  • וינה היא הבירה והעיר הגדולה ביותר של אוסטריה.
  • הוא ממוקם במזרח המדינה, על גדות נהר הדנובה.
  • וינה היא אחד המרכזים הכלכליים החשובים באירופה.
  • העיר היא ביתם של אוכלוסייה מגוונת, עם אנשים מכל רחבי העולם.
  • וינה היא יעד תיירותי מרכזי, עם יותר מ-7 מיליון מבקרים מדי שנה.

למידע נוסף על וינה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן