דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת אוסטריה?

היכן ממוקמת אוסטריה?

היכן ממוקמת אוסטריה?

היכן ממוקמת אוסטריה?

אוסטריה היא מדינה ללא חוף הממוקמת בלב אירופה. היא גובלת ב-8 מדינות: גרמניה, צ’כיה, סלובקיה, הונגריה, סלובניה, איטליה, שוויץ וליכטנשטיין. אוסטריה חולקת גם גבול עם נסיכות מונקו.

נושאים קשורים:

 

מיקומה של אוסטריה באירופה

אוסטריה ממוקמת בחלק הדרומי של מרכז אירופה. היא גובלת עם גרמניה בצפון, צ’כיה בצפון מזרח, סלובקיה במזרח, הונגריה בדרום מזרח, סלובניה בדרום, איטליה בדרום מערב, שוויץ במערב, וליכטנשטיין בצפון מערב.

הגיאוגרפיה של אוסטריה

אוסטריה היא מדינה קטנה עם שטח של 83,879 קמ”ר (32,386 מייל רבוע). היא מחולקת ל-9 מדינות, כולל וינה, הבירה והעיר הגדולה ביותר. אוסטריה הררית ברובה, כאשר האלפים שולטים בחלקים המערביים והדרומיים של המדינה. נהר הדנובה עובר בחלקה הצפוני של המדינה.

האקלים של אוסטריה

באוסטריה יש אקלים ממוזג עם חורפים קרים וקיץ חמים. הטמפרטורה הממוצעת בקיץ היא בסביבות 20°C (68°F) ובחורף היא בסביבות 0°C (32°F). האקלים בהרים קר יותר מאשר בשאר חלקי הארץ.

אוכלוסיית אוסטריה

אוסטריה מונה 8.9 מיליון תושבים. גרמנית היא השפה הרשמית של המדינה, אם כי מדוברות גם בשפות אחרות כמו סלובנית וקרואטית. רוב האוכלוסייה היא קתולית.

כלכלת אוסטריה

לאוסטריה יש כלכלה מפותחת מאוד והיא אחת המדינות העשירות בעולם. היא חברה באיחוד האירופי ובגוש האירו. הענפים העיקריים באוסטריה הם תיירות, בנקאות וייצור.

תרבות אוסטריה

לאוסטריה יש מורשת תרבותית עשירה והיא ביתם של מלחינים מפורסמים רבים, ביניהם וולפגנג אמדאוס מוצרט ויוהאן שטראוס. המדינה ידועה גם בארכיטקטורה שלה, כולל ארמונות הבארוק והטירות בווינה. אוסטריה היא גם ביתם של מוזיאונים וגלריות רבות.

נסיעה לאוסטריה

אוסטריה היא יעד תיירותי פופולרי, עם מבקרים רבים מכל רחבי העולם. וינה היא העיר הפופולרית ביותר לתיירים, עם אטרקציות כמו ארמון שנברון והאופרה הממלכתית של וינה. יעדים פופולריים נוספים כוללים את זלצבורג, אינסברוק וגראץ.

למידע נוסף על אוסטריה

למידע נוסף על אוסטריה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן