דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת הוואי?

היכן ממוקמת הוואי?

היכן ממוקמת הוואי?

היכן ממוקמת הוואי?

הוואי ממוקמת באוקיינוס השקט

הוואי הוא ארכיפלג השוכן באוקיינוס השקט. זוהי המדינה היחידה בארה"ב הממוקמת מחוץ לארצות הברית היבשתית. האיים של הוואי ממוקמים בחלק הצפוני ביותר של המשולש הפולינזי, הכולל את איי הוואי, ניו זילנד ואי הפסחא. הוואי ממוקמת כ-2,000 מייל מהחוף המערבי של ארצות הברית וכ-4,000 מייל מיפן.

הוואי היא חלק משרשרת האיים של הוואי

הוואי היא חלק משרשרת של איים המכונה איי הוואי. איי הוואי הם רשת האיים המרוחקת ביותר בעולם. האיים מחולקים לשמונה איים עיקריים: הוואי (האי הגדול), מאווי, אואהו, קוואי, מולוקאי, לאנאי, ניהאו וקאהולווה. כל אחד מהאיים הללו הוא ייחודי ומציע אטרקציות וחוויות ייחודיות משלו.

הוואי ממוקמת באזור הזמן המרכזי של האוקיינוס השקט

הוואי ממוקמת באזור הזמן המרכזי של האוקיינוס השקט. המשמעות היא שהאיים נמצאים שלוש שעות מאחורי החוף המזרחי של ארצות הברית ושש שעות מאחורי החוף המערבי. הוואי לא שומרת על שעון קיץ, כך שהפרש השעות בין האיים ליבשת נשאר זהה לאורך כל השנה.

הוואי היא ביתם של מאפיינים גיאוגרפיים ייחודיים רבים

הוואי היא ביתם של מאפיינים גיאוגרפיים ייחודיים רבים. האיים הם ביתם של מספר הרי געש פעילים, כולל קילאואה, מאונה לואה והלאאקלה. האיים הם גם ביתם של חופים יפים רבים, יערות גשם שופעים ומפלים מדהימים. הוואי ידועה גם בזכות החי והצומח הייחודיים שלה, הכוללים מינים רבים בסכנת הכחדה.

הוואי היא מרכז תרבותי וכלכלי חשוב באזור האוקיינוס השקט

הוואי היא מרכז תרבותי וכלכלי חשוב באזור האוקיינוס השקט. האיים הם ביתם של תרבויות ייחודיות רבות, כולל הוואי, יפני, פיליפינית וסינית. האיים הם גם ביתם של תעשיית תיירות משגשגת, שמביאה מיליוני מבקרים מדי שנה. בנוסף, הוואי היא ביתם של כמה בסיסים צבאיים גדולים ומהווה מרכז כלכלי חשוב באזור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן