דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת בוגוטה?

היכן ממוקמת בוגוטה?

היכן ממוקמת בוגוטה?

היכן ממוקמת בוגוטה?

בוגוטה היא בירת קולומביה, הממוקמת במרכז המדינה. היא ממוקמת בהרי האנדים והיא העיר הגדולה ביותר בקולומביה. העיר מונה למעלה מ-8 מיליון תושבים והיא העיר השלישית בגודלה בדרום אמריקה. העיר ידועה בתרבות התוססת, ההיסטוריה והתשתית המודרנית שלה.

נושאים קשורים:

 

הגיאוגרפיה של בוגוטה

בוגוטה ממוקמת בהרי האנדים בחלק הצפון מערבי של קולומביה. הוא ממוקם בגובה של 8,660 רגל (2,640 מטר) מעל פני הים. העיר מוקפת הרים וממוקמת על רמה המכונה סבנה דה בוגוטה.

האקלים של בוגוטה

לבוגוטה יש אקלים גבוה סובטרופי, עם טמפרטורות הנעות בין 46-68 מעלות צלזיוס (8-20 מעלות צלזיוס). העיר חווה שתי עונות שונות: עונה יבשה מדצמבר עד מרץ ועונה רטובה מאפריל עד נובמבר.

הדמוגרפיה של בוגוטה

בוגוטה היא העיר הגדולה ביותר בקולומביה, עם אוכלוסייה של למעלה מ-8 מיליון איש. העיר היא ביתם של אוכלוסייה מגוונת, כאשר למעלה מ-50% מהאוכלוסייה היא ממוצא אפריקאי. לעיר יש גם מספר רב של מהגרים מחלקים אחרים של דרום אמריקה והאיים הקריביים.

כלכלת בוגוטה

בוגוטה היא המרכז הכלכלי והפיננסי של קולומביה. זהו ביתם של תאגידים רב לאומיים רבים ומהווה מרכז מרכזי לבנקאות, פיננסים ומסחר. העיר היא גם יעד תיירותי מרכזי, עם מוזיאונים רבים, גלריות ואטרקציות נוספות.

טבלה של בוגוטה

מקום אוּכְלוֹסִיָה אַקלִים
הרי האנדים, קולומביה 8 מיליון רמה סובטרופית

למידע נוסף על בוגוטה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן