דף הבית » איפה נמצאת » היכן ממוקמת איחוד האמירויות הערביות?

היכן ממוקמת איחוד האמירויות הערביות?

היכן ממוקמת איחוד האמירויות הערביות?

מבוא

איחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות) היא מדינה הממוקמת בדרום מזרח חצי האי ערב במפרץ הפרסי, גובלת בעומאן במזרח ובערב הסעודית בדרום, וכן חולקת גבולות ימיים עם קטאר במערב ואיראן במערב. צָפוֹן. איחוד האמירויות היא פדרציה של שבע אמירות, כל אחת נשלטת על ידי אמיר תורשתי, והיא הוקמה ב-2 בדצמבר 1971.

גֵאוֹגרַפיָה

איחוד האמירויות גובלת עם ערב הסעודית בדרום ובמערב ועומאן במזרח ובצפון מזרח. החוף נוצר על ידי המפרץ הפרסי בצפון מזרח ומפרץ עומאן בדרום מזרח. הגבול היבשתי עם קטאר בצפון מערב הוא מקור למחלוקת מתמשכת. רוב המדינה היא מדברית, עם הרים בצפון מזרח ומישורי חוף במזרח ובדרום.

אַקלִים

באיחוד האמירויות יש אקלים מדברי חם, עם טמפרטורות שמגיעות עד ל-50 מעלות צלזיוס בחודשי הקיץ. כמות המשקעים מועטה, כאשר מרבית המדינה מקבלת פחות מ-100 מ"מ של משקעים בשנה. אזורי החוף חווים רמות לחות גבוהות יותר, כאשר ערפל וערפל נפוצים בחורף.

כַּלְכָּלָה

לאיחוד האמירויות יש כלכלה מגוונת, כאשר רוב התמ"ג שלה מגיע ממגזר השירותים. המדינה היא יצואנית גדולה של נפט וגז, והיא גם ביתה של תעשיית תיירות משגשגת. איחוד האמירויות היא גם מרכז מרכזי לסחר בינלאומי ולפיננסים, והיא ביתם של כמה מהחברות הגדולות בעולם.

תַרְבּוּת

איחוד האמירויות היא מדינה רב-תרבותית, עם אוכלוסייה המורכבת מאנשים מכל העולם. השפה הרשמית היא ערבית, אבל אנגלית מדוברת באופן נרחב. איחוד האמירויות היא מדינה מוסלמית, כאשר האיסלאם היא הדת הרשמית. התרבות היא שילוב של תרבות ערבית מסורתית והשפעות מערביות מודרניות.

סיכום

איחוד האמירויות הערביות היא מדינה מרתקת השוכנת בדרום מזרח חצי האי ערב. המדינה היא ביתם של אוכלוסייה מגוונת, ויש לה כלכלה משגשגת המבוססת על יצוא נפט וגז, תיירות ומסחר ופיננסים בינלאומיים. איחוד האמירויות היא מדינה רב-תרבותית, עם שילוב של תרבות ערבית מסורתית והשפעות מערביות מודרניות.

למד עוד

למידע נוסף על איחוד האמירויות הערביות, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן