דף הבית » מה ההבדל » ההבדל בין בעיטה חופשית לבעיטת כדורגל לא-ישירה

ההבדל בין בעיטה חופשית לבעיטת כדורגל לא-ישירה

מהי בעיטה חופשית?

בעיטה חופשית היא סוג של בעיטה בכדורגל המוענקת לקבוצה לאחר שביצוע עבירה או הפרה על ידי הקבוצה היריבה. הבעיטה החופשית נלקחת מהמקום בו התרחשה העבירה, והכדור משחק ברגע שהוא נבעט ונע. הבועט לא יכול לגעת בכדור שוב עד שנגע בו שחקן אחר.

מהו בעיטת כדורגל שאינה ישירה?

בעיטת כדורגל שאינה ישירה היא סוג של בעיטה בכדורגל המוענקת לקבוצה לאחר שביצוע עבירה או הפרה על ידי הקבוצה היריבה. בניגוד לבעיטה חופשית, יש לגעת בכדור על ידי שחקן אחר לפני שניתן לגעת בו על ידי הבועט. הכדור משחק ברגע שהוא נבעט ונע, והבעיטה לא יכולה לגעת בכדור שוב עד שנגעו בו שחקן אחר.

ההבדל בין בעיטה חופשית לבעיטת כדורגל לא-ישירה

בעיטה חופשית

בעיטה חופשית נלקחת מהמקום בו התרחשה העבירה, והכדור משחק ברגע שהוא נבעט ונע. הבועט לא יכול לגעת בכדור שוב עד שנגע בו שחקן אחר.

בעיטת כדורגל לא-ישירה

בעיטת כדורגל שאינה ישירה מוענקת לקבוצה לאחר שביצעה עבירה או הפרה על ידי הקבוצה היריבה. בניגוד לבעיטה חופשית, יש לגעת בכדור על ידי שחקן אחר לפני שניתן לגעת בו על ידי הבועט. הכדור משחק ברגע שהוא נבעט ונע, והבעיטה לא יכולה לגעת בכדור שוב עד שנגעו בו שחקן אחר.

כללים ותקנות

הכללים והתקנות לבעיטה חופשית ובעיטת כדורגל שאינה ישירה דומים. יש לקחת את שתי הבעיטות מהמקום בו התרחשה העבירה, והכדור במשחק ברגע שהוא נבעט ונע. הבועט לא יכול לגעת שוב בכדור עד שנגע בו שחקן אחר. ההבדל היחיד בין שתי הבעיטות הוא שצריך לגעת בבעיטת כדורגל שאינה ישירה על ידי שחקן אחר לפני שניתן לגעת בו על ידי הבועט.

מסקנה

ההבדל בין בעיטה חופשית לבעיטת כדורגל שאינה ישירה הוא שצריך לגעת בבעיטת כדורגל שאינה ישירה על ידי שחקן אחר לפני שניתן לגעת בו על ידי הבועט. הכרת הכללים והתקנות של בעיטות כדורגל חיונית לכל שחקן כדורגל או אוהד.

אז עכשיו אתה יודע מה ההבדל בין בעיטה חופשית לבעיטת כדורגל שאינה ישירה. הגיע הזמן לצאת לשם ולהראות את כישורי הכדורגל שלך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן