דף הבית » האם חייב » האם עלי לפנות לביטוח הלאומי בעיר המגורים שלי?

האם עלי לפנות לביטוח הלאומי בעיר המגורים שלי?

האם עלי לפנות לביטוח הלאומי בעיר המגורים שלי?

מהו ביטוח לאומי?

ביטוח לאומי הוא מערכת של מיסים והטבות בבריטניה. הוא משמש למימון פנסיית המדינה, הטבות רווחה מסוימות ושירותים אחרים של המדינה. הוא משולם הן על ידי מעסיקים והן על ידי עובדים, והוא נגבה על ידי HM Revenue & Customs (HMRC).

האם עלי לפנות לביטוח הלאומי בעיר המגורים שלי?

האם אתה צריך ללכת לביטוח הלאומי בעיר המגורים שלך או לא תלוי בנסיבות האישיות שלך. ככלל, אם אתה מועסק, תצטרך לשלם דמי ביטוח לאומי. אם אתה עצמאי, תצטרך לשלם דמי ביטוח לאומי סוגים 2 ו-4. אם אתה מובטל או סטודנט, ייתכן שלא תצטרך לשלם דמי ביטוח לאומי.

עובדים

אם אתה מועסק, תצטרך לשלם דמי ביטוח לאומי. המעסיק שלך ינכה את ההפקדות ממשכורתך מדי חודש. הסכום שתשלם יהיה תלוי בשכר שלך ובגילך. כמו כן, תקבל מספר ביטוח לאומי, המשמש לזיהויך לצרכי מס והטבות.

עצמאי

אם אתה עצמאי, תצטרך לשלם דמי ביטוח לאומי סוגים 2 ו-4. תרומות מחלקה 2 הן תעריף אחיד, בעוד שתרומות מחלקה 4 מבוססות על הרווחים שלך. תצטרך להירשם ב-HMRC ולהצהיר על הכנסתך כדי לשלם את הסכום הנכון.

מובטלים וסטודנטים

אם אתה מובטל או סטודנט, ייתכן שלא תצטרך לשלם דמי ביטוח לאומי. עם זאת, אם אתה תובע הטבות מסוימות, כגון קצבת דורש עבודה או הבטחת הכנסה, ייתכן שתידרש לשלם דמי ביטוח לאומי.

  • על העובדים לשלם דמי ביטוח לאומי.
  • עצמאים חייבים לשלם דמי ביטוח לאומי מסוג 2 ו-4.
  • מובטלים וסטודנטים עשויים שלא לשלם דמי ביטוח לאומי.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן