דף הבית » האם חייב » האם אני צריך ויזה לארצות הברית?

האם אני צריך ויזה לארצות הברית?

האם אני צריך ויזה לארצות הברית?

מהי ויזה?

ויזה היא מסמך רשמי שמונפק על ידי ממשלה המאפשר לאזרח זר להיכנס, להישאר בה או לצאת ממנה. זוהי אישור על דרכון המעיד על כך שהמחזיק רשאי להיכנס, להישאר או לצאת מהמדינה שהנפיקה את הויזה. אשרות מונפקות בדרך כלל למטרה מסוימת ולפרק זמן מוגבל.

האם אני צריך ויזה כדי לנסוע לארצות הברית?

האם אתה צריך ויזה כדי לנסוע לארצות הברית תלוי בלאומיות שלך ובמטרת הביקור שלך. אזרחים של מדינות מסוימות זכאים לתוכנית ויתור ויזה, המאפשרת להם לנסוע לארצות הברית לעסקים או להנאה ללא ויזה לשהייה של עד 90 יום. מטיילים אחרים חייבים לקבל ויזה לפני נסיעה לארצות הברית.

תוכנית ויתור על ויזה

תוכנית ויתור ויזה (VWP) היא תוכנית המאפשרת לאזרחי מדינות מסוימות לנסוע לארצות הברית לעסקים או להנאה ללא ויזה לשהייה של עד 90 יום. כדי להיות זכאים ל-VWP, מטיילים חייבים להיות בעלי דרכון תקף ממדינה זכאית ל-VWP ועליהם להירשם למערכת האלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) לפני הנסיעה לארצות הברית.

אשרות ללא מהגרים

אם אינך זכאי לתוכנית ויתור ויזה, עליך לקבל אשרת לא מהגר לפני הנסיעה לארצות הברית. אשרות ללא מהגרים מונפקות לאזרחים זרים שנוסעים לארצות הברית למטרה זמנית, כגון תיירות, עסקים, עבודה או לימודים. כדי להגיש בקשה לויזה ללא מהגר, עליך להגיש בקשה לשגרירות ארה"ב או לקונסוליה במדינתך. כמו כן, תידרש להשתתף בראיון אישי בשגרירות או בקונסוליה.

אשרות מהגרים

אם אתם מתכננים לעבור לארצות הברית לצמיתות, עליכם לקבל אשרת מהגר. אשרות מהגרים מונפקות לאזרחים זרים המתכננים לחיות ולעבוד בארצות הברית באופן קבוע. כדי להגיש בקשה לוויזת מהגר, עליך להגיש בקשה לשגרירות ארה"ב או לקונסוליה במדינתך. כמו כן, תידרש להשתתף בראיון אישי בשגרירות או בקונסוליה.

למידע נוסף על ויזות לארצות הברית, צפה בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן