דף הבית » האם חייב » האם אזרח אירי צריך ויזה לארצות הברית?

האם אזרח אירי צריך ויזה לארצות הברית?

האם אזרח אירי צריך ויזה לארצות הברית?

דרישות ויזה לאזרחים איריים הנוסעים לארצות הברית

אם אתה אזרח אירי ואתה רוצה לנסוע לארצות הברית, תצטרך להגיש בקשה לויזה. סוג הויזה הדרושה לך יהיה תלוי באורך השהות ובמטרת הביקור. מאמר זה יספק סקירה כללית של דרישות הויזה עבור אזרחים אירים הנוסעים לארצות הברית.

סוגי אשרות לאזרחים אירים

ישנם מספר סוגים של אשרות זמינות עבור אזרחים אירים המעוניינים לנסוע לארצות הברית. הסוג הנפוץ ביותר של ויזה הוא אשרת B-1/B-2, שהיא ויזת תייר ועסקים. ויזה זו מאפשרת לך לשהות בארצות הברית עד שישה חודשים. אם ברצונכם לשהות יותר משישה חודשים, תצטרכו להגיש בקשה לוויזה מסוג אחר.

תהליך הגשת בקשה לאזרחים איריים

תהליך הגשת הבקשה לאזרח אירי לקבלת ויזה לארצות הברית הוא פשוט יחסית. יהיה עליך למלא טופס בקשה ולהגיש אותו לשגרירות ארה"ב או לקונסוליה באירלנד. תצטרך גם לספק מסמכים תומכים, כגון דרכון תקף, הוכחה לתמיכה כספית ומכתב הזמנה מארח בארצות הברית. לאחר אישור הבקשה שלך, תקבל את הויזה שלך.

דמי ויזה לאזרחים אירים

דמי הויזה עבור אזרחים אירים הנוסעים לארצות הברית משתנים בהתאם לסוג הויזה שאתה מבקש. התשלום עבור ויזה B-1/B-2 הוא 160 דולר. לסוגים אחרים של אשרות עשויות להיות עמלות שונות. תוכל למצוא מידע נוסף על דמי ויזה באתר שגרירות ארה"ב.

סיכום

אם אתה אזרח אירי ואתה רוצה לנסוע לארצות הברית, תצטרך להגיש בקשה לויזה. הסוג הנפוץ ביותר של ויזה הוא אשרת B-1/B-2, שהיא ויזת תייר ועסקים. תהליך הבקשה הוא פשוט ועמלות הויזה משתנות בהתאם לסוג הויזה שאתה מגיש בקשה לה. למידע נוסף, בקר באתר האינטרנט של שגרירות ארה"ב .

סוג ויזה משך שהייה דמי האשרה
B-1/B-2 6 חודשים $160
סטוּדֶנט משתנה משתנה
עֲבוֹדָה משתנה משתנה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן