דף הבית » מה ההבדל » ביטוח מקיף לעומת ביטוח צד ג ‘: מה ההבדל?

ביטוח מקיף לעומת ביטוח צד ג ‘: מה ההבדל?

מהו ביטוח מקיף?

ביטוח מקיף הוא סוג של ביטוח רכב המכסה אותך למגוון רחב של נזקים והפסדים. זה כולל נזק לרכב שלך, נזק לרכושם של אנשים אחרים וכל הוצאות רפואיות שעלולות לנבוע מתאונה. ביטוח מקיף מכסה אתכם גם בגין גניבה, וונדליזם והפסדים אחרים שאינם קשורים לתאונה.

נושאים קשורים:

 

מהו ביטוח צד ג ‘?

ביטוח צד ג ‘הוא סוג של ביטוח רכב המכסה אותך בגין נזק לרכושם של אנשים אחרים וכל הוצאות רפואיות שעלולות לנבוע מתאונה. זה לא מכסה אותך בגין נזק למכונית שלך, גניבה, וונדליזם או הפסדים אחרים שאינם קשורים לתאונה.

ביטוח מקיף לעומת ביטוח צד ג ‘

כיסוי

ההבדל העיקרי בין ביטוח מקיף לביטוח צד ג ‘הוא רמת הכיסוי שהם מספקים. ביטוח מקיף מכסה אתכם בגין מגוון רחב של נזקים והפסדים, ואילו ביטוח צד ג ‘מכסה אתכם רק בגין נזק לרכושם של אנשים אחרים וכל הוצאות רפואיות שעלולות להיווצר מתאונה.

עלות

ביטוח מקיף הוא בדרך כלל יקר יותר מביטוח צד ג ‘, מכיוון שהוא מספק רמת כיסוי גבוהה יותר. עם זאת, עלות הביטוח המקיף יכולה להשתנות בהתאם לסוג המכונית בה אתה נוהג וברמת הכיסוי שאתה בוחר.

תביעות

ביטוח מקיף בדרך כלל יש עודף גבוה יותר מביטוח צד ג ‘, כלומר תצטרך לשלם יותר מכיס אם תגיש תביעה. עם זאת, ביטוח מקיף מכסה גם מגוון רחב יותר של נזקים והפסדים, כך שזה עשוי להיות שווה את העלות הנוספת.

סיכון

ביטוח מקיף מכסה מגוון רחב יותר של סיכונים מאשר ביטוח צד ג ‘, כך שזו יכולה להיות אפשרות טובה יותר אם אתה נמצא בסיכון להיות מעורב בתאונה או אם אתה מודאג מגניבה או ונדליזם. עם זאת, חשוב לזכור שביטוח מקיף אינו מכסה אותך בכל הסיכונים, ולכן חשוב לקרוא את הפוליסה בזהירות לפני שאתה קונה.

ביטוח מקיף וביטוח צד ג ‘הם שניים מהסוגים הנפוצים ביותר של ביטוח רכב. הכרת ההבדל ביניהם יכולה לעזור לך לקבל החלטה מושכלת לגבי סוג הביטוח המתאים לך. לכן, וודא שאתה מבצע את המחקר שלך ובחר את המדיניות הנכונה לצרכים שלך!

לא משנה באיזה סוג ביטוח אתה בוחר, זכור תמיד לנהוג בבטחה ובאחריות!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן