דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לתחנת הרכבת בעזריאלי?

איך קוראים לתחנת הרכבת בעזריאלי?

איך קוראים לתחנת הרכבת בעזריאלי?

היכרות עם מרכז קניות עזריאלי

עזריאלי הוא מרכז קניות פופולרי הממוקם בתל אביב, ישראל. הוא מורכב משלושה גורדי שחקים היוצרים משולש מרשים. מרכז הקניות מציע מגוון רחב של חנויות, מסעדות ומקומות בילוי. זהו יעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד.

נושאים קשורים:

 

היסטוריה של מרכז קניות עזריאלי

מרכז קניות עזריאלי נפתח בשנת 1999. זה היה המרכז המסחרי הראשון בתל אביב שנבנה בסגנון מודרני. המרכז תוכנן על ידי האדריכל הישראלי הנודע רם כרמי. המרכז נקרא על שם משפחת עזריאלי, משפחה בולטת בקהילת העסקים בישראל.

שירותים במרכז קניות עזריאלי

מרכז קניות עזריאלי מציע מגוון רחב של שירותים ללקוחותיו. במרכז יש מגוון חנויות, מסעדות ומקומות בילוי. הוא מציע גם שירות הסעות חינם מ/אל המרכז. בנוסף, למרכז יש חניון עם למעלה מ-1,000 מקומות.

איך קוראים לתחנת הרכבת בעזריאלי?

תחנת הרכבת בעזריאלי נקראת “תחנת עזריאלי סנטר”. התחנה ממוקמת על הקו האדום של רכבת ישראל והיא התחנה הקרובה ביותר למרכז המסחרי. התחנה נפתחה בשנת 2004 והיא אחת התחנות העמוסות בארץ.

שירותים בתחנת עזריאלי סנטר

תחנת עזריאלי סנטר מציעה מגוון שירותים ללקוחותיה. בתחנה מכונות כרטיסים, דלפק מידע ופינת המתנה. בנוסף, התחנה נגישה לכיסא גלגלים וכוללת מעליות ומדרגות נעות לגישה נוחה. התחנה מצוידת גם במצלמות אבטחה לתוספת בטיחות.

חיבורים מתחנת עזריאלי סנטר

תחנת עזריאלי סנטר מציעה קישורים לתחנות אחרות בקו האדום של רכבת ישראל. התחנה מחוברת לתחנה מרכזית תל אביב, תחנת אוניברסיטת תל אביב ותחנת השלום. בנוסף, התחנה מחוברת לרכבת הקלה של תל אביב, המציעה קישורים לשאר חלקי העיר.

סיכום

מרכז קניות עזריאלי הוא יעד פופולרי בתל אביב, ישראל. למרכז הקניות משרתת תחנת מרכז עזריאלי, הממוקמת על הקו האדום של רכבת ישראל. התחנה מציעה מגוון שירותים ללקוחותיה, לרבות מכונות כרטיסים, עמדת מידע ופינת המתנה. בנוסף, התחנה מחוברת לרכבת הקלה של תל אביב, המציעה קישורים לשאר חלקי העיר. למידע נוסף על מרכז הקניות עזריאלי ותחנת הרכבת שלו, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן