דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לשדה התעופה בחיפה באנגלית?

איך קוראים לשדה התעופה בחיפה באנגלית?

איך קוראים לשדה התעופה בחיפה באנגלית?

סקירה כללית

חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל, ויש לה שדה תעופה בינלאומי. שמו של שדה התעופה בחיפה באנגלית הוא נמל התעופה הבינלאומי חיפה. הוא ממוקם באזור מפרץ חיפה, והוא משרת טיסות פנים ובינלאומיות כאחד. לשדה התעופה יש שני מסלולים והוא מסוגל לטפל במטוסים קטנים וגדולים כאחד.

היסטוריה של נמל התעופה הבינלאומי בחיפה

נמל התעופה הבינלאומי של חיפה הוקם בשנת 1937 ושימש בתחילה כבסיס אווירי צבאי. בשנות ה-50 הוסב שדה התעופה לשדה תעופה אזרחי, והוא החל להפעיל טיסות מסחריות בשנות ה-60. מאז עבר שדה התעופה מספר שיפוצים והרחבות, וכיום הוא משרת טיסות פנים ובינלאומיות כאחד.

חברות תעופה שטסות מ/אל נמל התעופה הבינלאומי של חיפה

לשדה התעופה הבינלאומי של חיפה משרתות מספר חברות תעופה, ביניהן אל על, ישראייר, ארקיע וסאן ד'אור. שדה התעופה מציע גם טיסות אל ומערים מרכזיות נוספות בישראל, כמו תל אביב, ירושלים ואילת. בנוסף, נמל התעופה מציע טיסות ליעדים בינלאומיים וממנו, כמו לונדון, פריז ואמסטרדם.

מתקנים בשדה התעופה הבינלאומי של חיפה

נמל התעופה הבינלאומי של חיפה מציע מגוון מתקנים ושירותים, לרבות חנות דיוטי פרי, מסעדה, בנק וסניף דואר. בשדה התעופה יש גם שירות השכרת רכב, וישנו שירות אוטובוסים המחבר בין שדה התעופה למרכז העיר.

חניה בשדה התעופה הבינלאומי של חיפה

שדה התעופה הבינלאומי של חיפה מציע חניה לטווח קצר ולטווח ארוך. חניה לטווח קצר זמינה עד ארבע שעות, וחניה לטווח ארוך עד 24 שעות. שדה התעופה מציע גם שירות חניה.

שולחן

שם שדה התעופה מקום חברות תעופה מתקנים חֲנָיָה
שדה התעופה הבינלאומי של חיפה אזור מפרץ חיפה אל על, ישראייר, ארקיע, סאן ד'אור חנות פטורה ממכס, מסעדה, בנק, סניף דואר, השכרת רכב חניה לטווח קצר ולטווח ארוך, שירות חניה

נמל התעופה הבינלאומי של חיפה הוא שדה תעופה בינלאומי מרכזי בישראל ומשרת טיסות פנים ובינלאומיות כאחד. לשדה התעופה יש מגוון של מתקנים ושירותים, והוא מציע חניה לטווח קצר ולטווח ארוך. לשדה התעופה משרתות מספר חברות תעופה, ביניהן אל על, ישראייר, ארקיע וסאן ד'אור. נמל התעופה הבינלאומי של חיפה ממוקם באזור מפרץ חיפה ומהווה שער נוח לעיר חיפה ולשאר ישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן