דף הבית » איך קוראים » איך קוראים לקלפי טארוט?

איך קוראים לקלפי טארוט?

איך קוראים לקלפי טארוט?

מהם קלפי טארוט?

קלפי טארוט הם סוג של משחק קלפים ששימש במשך מאות שנים כדי לספר עתידות ולספק הדרכה. ההערכה היא כי מקורם של הקלפים במאה ה-15 בצפון איטליה ובדרום צרפת. בדרך כלל הם מורכבים מ-78 קלפים המחולקים לשני חלקים, הארקנה הגדול והארקנה הקטנה. הארקנה העיקרית מורכבת מ-22 קלפים, כל אחד עם סמליות ומשמעות משלו, בעוד שהארקנה הקטנה מורכבת מ-56 קלפים המחולקים לארבע חליפות.

נושאים קשורים:

 

מהם הסוגים השונים של קלפי טארוט?

ישנם סוגים רבים ושונים של קלפי טארוט זמינים. הסוג הפופולרי ביותר הוא חפיסת הטארוט Rider-Waite, אשר נוצרה בשנת 1909 על ידי ארתור אדוארד ווייט ואוירה על ידי פמלה קולמן סמית’. חפיסה זו היא חפיסת הטארוט הנפוצה ביותר והיא הבסיס לחפיסות רבות אחרות. חפיסות טארוט פופולריות אחרות כוללות את חפיסת הטארוט Thoth, חפיסת הטארוט של שחר הזהב, חפיסת הטארוט של מרסיי וטארוט המכשפות.

מה המשמעויות של קלפי הטארוט השונים?

לכל קלף טארוט יש משמעות ספציפית המבוססת על הסמליות שלו והמיקום בו הוא נמצא בתוך ממרח הטארוט. לדוגמה, קלף אס החרבות מסמל לעתים קרובות התחלה חדשה או הזדמנות חדשה, בעוד שקלף המוות יכול לייצג שינוי או טרנספורמציה משמעותיים בחייו של האדם. חשוב לזכור שמשמעות הקלף יכולה להשתנות בהתאם להקשר של הקריאה.

כיצד משתמשים בקלפי טארוט?

קלפי טארוט משמשים ככלי לגילוי עתידות, או תרגול של חיפוש ידע על העתיד או הלא נודע. קורא טארוט ישתמש בדרך כלל בקלפים כדי לענות על שאלות או לספק הדרכה. הם עשויים גם להשתמש בקלפים כדי לפרש חלומות או כדי לקבל תובנה על חייו של אדם. במקרים מסוימים, קורא הטארוט עשוי להשתמש בקלפים כדי לספק קריאה רוחנית.

מהן קריאות טארוט?

קריאת טארוט היא סוג של ניחוש המבוצע באמצעות קלפי טארוט. במהלך קריאת טארוט, הקורא יפרוש את הקלפים בתבנית מסוימת ויפרש את משמעותם. הקלפים משמשים כדי לספק תובנה על חייו של האדם, כגון העבר, ההווה והעתיד שלו. הקורא עשוי גם לספק עצות או הדרכה על סמך הקלפים.

איך קוראים לקלפי טארוט?

קלפי טארוט מכונים לעתים קרובות חפיסות טארוט או חבילות טארוט. הם עשויים להיקרא גם ממרחי טארוט או קריאות טארוט. במקרים מסוימים, הקלפים מכונים ארקנה הגדול והארקנה הקטנה. לא משנה איך קוראים להם, קלפי טארוט הם כלי רב עוצמה לגילוי עתידות ויכולים לספק תובנה על חייו של אדם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן